Reg2000 Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars 1 hour ago, Snikpellik said: Forskjellen er vel at Van Dijk er (var) så utrolig god på det, og har sluppet unna en del "skitne" episoder uten kort. Alle gode forsvarsspillere slipper unna med mye slikt. Det er en del av spillet. 1
skaftetryne32 Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jotun skrev (25 minutter siden): (Hadde hvertfall ikke entydig klart å forsvare alt han holder på med. Eg hadde jublet om han scoret, men hadde kritisert spillestilen) Så finnes det en forsvarspiller i din klubb som du kan forsvare, eller en du eventuelt ikke kan forsvare? Supporter briller er en ekte greie. Van Dijk er ikke så ille, den lille argentineren deres er verre i mine øyne, og jeg liker den lille kødden, synd vi ikke fikk han til klubben når vi prøvde. Jotun skrev (25 minutter siden): At Tottenham ikke får noenting i situasjonen med Richarlison er jo bare et nytt eksempel. Mener du der richarlison driver med skuespiller ferdighetene sine? Richarlison er sånn en jævla stupedame at hver gang han faktisk skulle hatt frispark så står han i fare for å ikke få det. 1
Jotun Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars (endret) Hører du har mye imot argentineren. Helt i orden det. Dijk er i egen klasse ift han. Siter meg gjerne på situasjoner der eg har forsvart ting lizandro har gjort. Og han har vitterlig fått sin andel gule kort. Til tross for stort sett å være skadet. Situasjonen med Richarlison er hvertfall ikke så soleklar som du sier. Hvilke briller har du på deg egentlig? Du mener kanskje at fordi man har filmet i en situasjon så skal man ikke ha noe i neste selv om det ikke filmes? Fint det. Men det du. Endret 17. mars av Jotun
Snikpellik Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Reg2000 skrev (25 minutter siden): Alle gode forsvarsspillere slipper unna med mye slikt. Det er en del av spillet. Helt klart. Jeg tror det er tilfeldigheter som gjør at Van Dijk har en del slike episoder som har gått ustraffet, men også at de har fått mer oppmerksomhet.
skaftetryne32 Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jotun skrev (1 time siden): Hører du har mye imot argentineren. Helt i orden det. Du misforstår jeg digger fyren👇, jeg kunne ønske vi kjøpte han, men sånn ble det ikke, men jeg vil ikke påstå at han spiller så veldig mye renere enn Van Dijk. skaftetryne32 skrev (2 timer siden): og jeg liker den lille kødden Jotun skrev (1 time siden): Dijk er i egen klasse ift han. Jeg ser det ikke. Jotun skrev (1 time siden): Siter meg gjerne på situasjoner der eg har forsvart ting lizandro har gjort. Og han har vitterlig fått sin andel gule kort. Til tross for stort sett å være skadet. Det jeg sier er at alle lag som vinner har sånne typer, det er ikke helt tilfeldig i mine øyne, og fotballen er nå engang sånn at hver enkelt situasjon vurderes av en dommer, Van Dijk er ikke i nærheten av å være en versting i mine øyne. Jotun skrev (1 time siden): Situasjonen med Richarlison er hvertfall ikke så soleklar som du sier. Hvilke briller har du på deg egentlig? Hvilken situasjon er det du snakker om da? Kanskje greit å få det oppklart en gang for alle? Situasjoner med richarlison er ikke sjeldne, jeg ser en med VVD der han stuper som dama på sukkertøy boksen fordi VVD våger å eksistere i richarlisons nærvær. Jotun skrev (1 time siden): Du mener kanskje at fordi man har filmet i en situasjon så skal man ikke ha noe i neste selv om det ikke filmes? Som sagt å snakke om videosnutter er ikke akkurat den beste måten å vise hva som skjer i nevnte videosnutt, kanskje du skal linke til situasjonen du snakker om? 1
Jotun Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Snakker om situasjonen som kunne, og nok burde vært og ville vært (hvis Richarlison hadde gjort som vanlig og kastet seg).
toreae Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jotun skrev (5 timer siden): Hører du har mye imot argentineren. Helt i orden det. Dijk er i egen klasse ift han. Siter meg gjerne på situasjoner der eg har forsvart ting lizandro har gjort. Og han har vitterlig fått sin andel gule kort. Til tross for stort sett å være skadet. Situasjonen med Richarlison er hvertfall ikke så soleklar som du sier. Hvilke briller har du på deg egentlig? Du mener kanskje at fordi man har filmet i en situasjon så skal man ikke ha noe i neste selv om det ikke filmes? Fint det. Men det du. Kan ikke huske at du var så hard i kritikken når Paul Scholes felte alle som hadde tatt fra han ballen (alle som han fikk tak i). Men min hukommelses er ikke alltid like god... 1
Jotun Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Tror din hukommelse er alvorlig ute og sykler. Og hvorfor skulle eg skrive om det her? Men at scholes laget frispark hver gang han mistet ballen har vel ikke så mye med denne diskusjonen å gjøre?
BIlly Bones Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jeg kan ikke vise til noe datagrunnlag her, men å påstå at Arsenal kan gjøre hva de vil på cornere/feltet må være noe av merkeligste jeg har lest denne sesongen. Vi blir kritisert for både antifotball og kjedelig spillestil, som jeg kan forstå hvor kommer fra selv om det er kompisk å observere. På cornere syns jeg derimot lag vi møter ofte er mye verre. Eksempelvis Brighton som åpenbart hadde en agenda. Arsenal sin taktikk i feltet er i grunn ganske forutsigbar selv om det er vanskelig å forsvare seg mot. Innleggene er adressert perfekt ved nesten hver anledning og kombinasjonene i feltet rydder plass til 1/2 forsvarere — alt er innøvd.
barezell Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars (endret) snakker om grisete forsvar John Terry var ikke snau i sin prime. I arsenal diskusjonen synes jeg det er festlig at det klages over BARE dødball mål, når de også har nest flest mål fra open play. Burde vært langt langt flere, om det bare hadde vært litt mer flyt i angrep gjennom sesongen. Endret 17. mars av barezell
skaftetryne32 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars barezell skrev (8 timer siden): snakker om grisete forsvar John Terry var ikke snau i sin prime. I arsenal diskusjonen synes jeg det er festlig at det klages over BARE dødball mål, når de også har nest flest mål fra open play. Noe som definitivt irriterer meg er at når JT gjorde dette så fikk han kreditt for det, det gjør ikke Gabriel, og greia er den at han er jævla god på og finne rom å løpe i, det er ferdigheter, ikke noen form for påstått skitten taktikk, påstander som kommer fra lause slufser som hadde jubla som en gal om de selv hadde hatt Gabriel i laget, men sånn er dessverre mange fotball fans de snur kappa etter vinden og de ser fliser i andres øyne og legger ikke merke til at de sliter med store mengder tømmer i eget øye. 1
barezell Skrevet 20. april Skrevet 20. april ^fmj skrev (21 timer siden): Skal Arsenal rote det til IGJEN? Bare gjør det spennende 🙈
Reg2000 Skrevet 21. april Skrevet 21. april Jeg som var så sikker på at dette skulle holde da City ikke holdt nivået i lange perioder, og ingen andre lag var sterke nok til å true ledelsen.
skaftetryne32 Skrevet 21. april Skrevet 21. april Reg2000 skrev (1 minutt siden): Jeg som var så sikker på at dette skulle holde da City ikke holdt nivået i lange perioder, og ingen andre lag var sterke nok til å true ledelsen. Det er ganske utrolig at Arteta ennå ikke har lært å rotere, jeg føler mangelen på hvile nok en gang har vært en solid bidragsyter til vår dårlige form. MLS er et eksempel, ikke en eneste kamp i den venstre nr. 8 posisjonen til Rice, gir liten mening for min del, ha kunne lett spilt 3- 5 kamper i den rollen mot svakere lag uten at det hadde ført til ekstreme mengder poeng tapt. Jeg har dog ikke gitt helt opp ennå, selv om jeg var var\er ganske nummen etter city tapet.
Reg2000 Skrevet 21. april Skrevet 21. april 26 minutes ago, skaftetryne32 said: Det er ganske utrolig at Arteta ennå ikke har lært å rotere, jeg føler mangelen på hvile nok en gang har vært en solid bidragsyter til vår dårlige form. Ja det beste eksempelet er vel Saka, da det er stor forskjell på høst og vårformen hans hvert eneste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå