Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Golf'ern skrev (1 time siden):

Carragher har syke Pool briller da, kan ikke tas seriøst.

Hvordan da? Han sier ingen annen CB har hatt et tilsvarende innvirkning på et laget sitt som VVD. Klarer ikke å se hvordan han tar feil der.

Det er uansett umulig å sammenligne spillere fra forskjellige generasjoner, for motstanderne har jo blitt tilsvarende mye bedre også.

At Vidic og Rio var et enormt stopperpar er hevet over en hver tvil. United kunne derimot ta ut en av de og klare seg helt fint. Tar Liverpool ut VVD blir det 10x mer katastrofe enn det forsvarspillet allerede er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cappo skrev (8 timer siden):

Hvordan da? Han sier ingen annen CB har hatt et tilsvarende innvirkning på et laget sitt som VVD. Klarer ikke å se hvordan han tar feil der.

Det blir veldig historieløst, og feil.

Ta Jaap Stam for eksempel, som ble kjøpt i 1998 for å tette United bakover.

Med nærmest umiddelbar virkning fiksa han Uniteds midtforsvar, og endte den første fulle sesongen med å vinne the treble.

Den andre sesongen ble det ligagull igjen. Den tredje sesongen også.

Så ble han solgt etter uenigheter med Ferguson. Uniteds forsvar kom igjen i trøbbel, og det ble ikke ligagull igjen sesongen etter.

Andre som kan nevnes med vanvittig innflytelse etter de kom inn i laget er for eksempel Sol Campbell i Arsenal, Robert Huth i Leicester (ja, faktisk), Nemanja Vidic i United osv. Sistnevnte kom inn i laget og vant ligaen tre år på rad (5 totalt), Champions League, tre cupseire, og ble den første og eneste forsvarsspilleren til å bli årets spiller to år på rad. 

Van Dijk er/var fantastisk god og hadde svært stor innflytelse på Liverpool. Men å si at ingen andre har hatt like stor innvirkning på laget blir bare litt snålt etter min mening.

Endret av Snikpellik
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Moro å være på 6 plass som villa supporter nå.

Unai Emery har gjort en utrolig jobb.

"Emery" tabellen viser at vi hadde vært på 3 plass hadde ligaen startet når han tok over.

Arsenal var en toxic klubb år han tok over der, og det er ingen tvil om at han er en topp manager.

Lenke til kommentar
hocanee skrev (44 minutter siden):

Arsenal var en toxic klubb år han tok over der

På hvilken måte? Han hadde en grei høst i Arsenal, men det ble fort klart at han ikke var det riktige valget etter mange år med Wenger. Fin fyr, feil manager for Arsenal. Men at Arsenal som klubb var toxic, den kan jeg ikke si meg enig i. Artig at han lykkes med Villa.

Lenke til kommentar
45 minutes ago, MartinF said:

På hvilken måte? Han hadde en grei høst i Arsenal, men det ble fort klart at han ikke var det riktige valget etter mange år med Wenger. Fin fyr, feil manager for Arsenal. Men at Arsenal som klubb var toxic, den kan jeg ikke si meg enig i. Artig at han lykkes med Villa.

Han fikk bare 1.5 sesong.

Trengte tid til å bygge lag slikt Arteta fikk lov til.

Arsenal fans hadde urealistiske forventninger om topp 4 når det ikke var oppnåelig med den spillerstallen.

Han ble i tillegg gjort narr av for måten han pratet på og fikk annen abuse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
hocanee skrev (2 timer siden):

Arsenal var en toxic klubb år han tok over der, og det er ingen tvil om at han er en topp manager.

Noe sannhet i det, men største problemet var at han insisterte på og bruke engelsk, og hans engelsk var uforståelig, du kan godt si det var gift i garderoben, men det ble vasket vekk ganske enkelt av Arteta. Jeg tviler ikke et sekund på at Emery hadde vært mye bedre for oss om han hadde brukt en tolk til engelsken hans var forståelig, i stedet endte han opp med å bare gjøre garderoben mer giftig, helt klart en klasse manager, men Emery må ta mye skyld på sin kappe for de feil han gjorde.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...