Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hvordan man får spolet på direktesendingene på Sumo? Går det ann å se det via VLC eller en annen løsning? Finner ikke ut hvordan det går ann å spole i den nye avspilleren. Helt idiotisk at de deaktiverer spole-funksjonen. Hvis man går glipp av mål, må man faen med vente til kampen er over og vente til den blir lagt ut, slik at man deretter kan gå å spole seg frem for å se det jævla målet.

 

 

De som sitter der å programmerer Sumo skulle hatt seg noen slag i trynet før de ble sendt på ræv ut av TV2. Mer ubrukelige folk innen IT skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man Utd med den overlegent beste åpningskampen. Lekte seg til 0-3 på 70% og hadde full kontroll etter det. Med Pogba inn blir det fort total dominans fremover.

Lenke til kommentar

Man Utd med den overlegent beste åpningskampen. Lekte seg til 0-3 på 70% og hadde full kontroll etter det. Med Pogba inn blir det fort total dominans fremover.

 

Enig. Dårlig preseason (kort, mye reising, få kamper). Pogba, Mkhitaryan og Smalling spilte ikke. Rooney fikk starte... Shaw med sin første PL kamp siden september i fjor. Bailly og Ibra med sine første. Schneiderlin har mye å gå på, samme har Darmian og Memphis. Så ja, en kontrollert  1-3 seier kan man ikke akkurat klage på.

Lenke til kommentar

I følge Alsaker var Arsenal - Liverpool "en klassiker" i dag.

 

Jeg begynner å bli _litt_ vel lei tabloid-stemningen i TV2. En kamp som i dag, med mål som i det vesentligste ble forskyldt rævva forsvarsspill i begge ender, kvalifiserer ikke for å være "en klassiker". Terskelen for bruk av superlativer  og annet språklig vissvass av gjengen i 2PL er dog ikke spesielt høy, slik at jeg er vel en tåpe som har forventninger om realistiske skildringer i sendingene til kanalen.

Endret av CYA
Lenke til kommentar

Helt enig, det er vanvittig hva TV2-gutta lirer av seg, men det er for å snakke opp produktet sitt. 

 

 

Og det produktet er jo helt greit. Det er jo den ligaen med mest underholdning i Europa for øyeblikket (vel, jeg er jo svoren Tyrkisk Super Lig-fan, men det er vel noe mer obskurt). Er en liga som består av gode angrepspillere og utelukkende ræva forsvarere. Oppskriften på mye mål og artigheter det. 

 

Men det er jo ikke noe spektakulært eller legendarisk over det. 

Lenke til kommentar

I følge Alsaker var Arsenal - Liverpool "en klassiker" i dag.

 

Jeg begynner å bli _litt_ vel lei tabloid-stemningen i TV2. En kamp som i dag, med mål som i det vesentligste ble forskyldt rævva forsvarsspill i begge ender, kvalifiserer ikke for å være "en klassiker". Terskelen for bruk av superlativer  og annet språklig vissvass av gjengen i 2PL er dog ikke spesielt høy, slik at jeg er vel en tåpe som har forventninger om realistiske skildringer i sendingene til kanalen.

Ikkje at eg skal forsvare "klassiker" uttalelsen, men eg lurer på kva som kvalifiserer til en klassiker? Hadde vi en klassikerkamp i fjor til sammenligning? Eller i nyare tid sånn sett?

En kamp eg kjem på i farten var den 4-4 kampen mellom arsenal og newcastle. Klassiker for meg, men tviler på det var så godt forsvarsspel der heller.

Lenke til kommentar

Pøh, kommentatorene både på Sky og BT hauser opp minst like mye som TV2-kommentatorene. Superlativer og ord som "klassiker" blir brukt stadig der også. 

 

Synes forøvrig kampen i går kvalifiserer til en klassiker, med comebacket til Liverpool, alle de nydelige målene og Arsenal som nesten kjempet seg tilbake.

 

Er det ikke klaging på tørrprat så er det jammen meg klaging på entusiasme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Atkinson Dies After Being Tasered By Police

22031

ByScott Saunders

15 AUG 2016

​Former Aston Villa, Manchester City and Sheffield Wednesday forward Dalian Atkinson has died after being tasered by police outside his father's home in Telford.

 

Atkinson, scorer of one of the Premier League's greatest ever goals while he played for Villa in the 1990's, went into cardiac arrest after police were called to the house after reports that people were concerned for the safety of a person in the area. West Mercia Police raided the scene at 1:30am this morning, and Atkinson was tasered.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...