Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM.

 

 

Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. 

 

Jeg kommer ikke over dette her. 

 

Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. 

 

Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. 

 

Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. 

 

 

Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for.  Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM.

 

 

Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. 

 

Jeg kommer ikke over dette her. 

 

Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. 

 

Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. 

 

Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. 

 

 

Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for.  Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. 

 

Sikkert korrekt alt du seier her, men det eg satt igjen med var: 

Om du ikkje betaler og gidder å sjå tv2...koffor veit du då at han sa det? =)

Enig i at det er spesielt å nevne EM osv.

Lenke til kommentar

 

 

Det aller første Alsaker sier om den nyankomne Gökhan Töre er at han ikke ble spesielt imponert over han i EM.

 

 

Ikke spesielt rart det, han var jo ikke med i EM. 

 

Jeg kommer ikke over dette her. 

 

Helt vanvittig dette faktisk. Gökhan Töre kommer inn på Stamford Bridge, han er en eks-Chelseaspiller. Det nevner ikke noen av kommentatorene med ett eneste ord. 

 

Han ble hentet av Slaven Bilic etter å ha skapt et fantastisk forhold til ham i Besiktas hvor Bilic var trener, det nevner ikke kommentatorene med ett ord. 

 

Men Alsaker presterer å nevne at han ikke var god i EM, hvor han altså ikke var. 

 

 

Keep in mind at dette er produkt som Tv2 tar over 400kr i måneden for.  Jeg er heldigvis glad jeg ikke betaler for dette her. 

 

Sikkert korrekt alt du seier her, men det eg satt igjen med var: 

Om du ikkje betaler og gidder å sjå tv2...koffor veit du då at han sa det? =)

Enig i at det er spesielt å nevne EM osv.

 

 

Jeg så hele kampen på Tv2 sumo, men noen andre enn meg betaler. Så - jeg betaler ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...