Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Burde vært rødt på Costa, men vi fortjente null og niks i denne kampen. Leit at Feghouli ble småskadet før kamp, for uten han, Payet og Lanzini var det lite kreativitet hos oss idag. Spesielt når den ene spillern som kunne bidratt med noe gøy offensivt ble plassert på høyrebacken igjen, som også kostet oss et baklengsmål. Det tærer på selvtilliten til Antonio og forholdet mellom fansen og Bilic.

 

Carroll er også ikke noe førstevalg som spiss, så vi burde hatt en forsterkning der. Teit at vi ikke kjørte på med Batshuayi tidligere, kunne trengt han.

 

EDIT: Selv hovedsponsor Betway har begynt å kritisere.

 

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt brutalt å avskrive han etter èn serierunde. Mot Chelsea...?

 

Ja, spesielt mtp. hvor overlegne Chelsea var gjennom hele kampen. Om man skal dømme utfra Chelsea kampen kan man avskrive at Payet kommer til å ha en god sesong også. Han var nærmest usynlig etter innhoppet.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt. 

Den listen vil jeg se...

 

 

 

 

Det er helt streit. Her har du en liste. 

 

Mats Hummels, Jerome Boateng, Gerard Pique, Andrea Barzagli, Pepe, Giorgio Chiellini, Andrea Bonucci, Sergio Ramos, Diego Godin, Jose Maria Gimenez og Mateo Musacchio.

 

I tillegg har vi Antionio Rüdiger, Adil Rami og Raphael Varane som mest sannsynlig hadde gått inn i alle forsvar i PL uten store problemer. 

 

edit: dette var top of my head, det er nok en god del jeg har glemt. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

 

 

Er vel ikke noe spesielt sjokkerende å si at forsvarere for britiske lag suger balle? Ingen av topp 10-15 forsvarere i verden spiller for et engelsk lag og defensive taktikker er svært lite vektlagt.

Den listen vil jeg se...

 

 

Det er helt streit. Her har du en liste.

 

Mats Hummels, Jerome Boateng, Gerard Pique, Andrea Barzagli, Pepe, Giorgio Chiellini, Andrea Bonucci, Sergio Ramos, Diego Godin, Jose Maria Gimenez og Mateo Musacchio.

 

I tillegg har vi Antionio Rüdiger, Adil Rami og Raphael Varane som mest sannsynlig hadde gått inn i alle forsvar i PL uten store problemer.

 

edit: dette var top of my head, det er nok en god del jeg har glemt.

Heter Leonardo bonucci, ikke Andrea. Flere kvalitetsstoppere der ja. Men f.eks musacchio, rami og rudiger er ikke i nærheten av f.eks koscielny og kompany.

Lenke til kommentar

Ah, jeg blingset på navnet fordi jeg var så hektet på å få Barzagli stavet rett, haha. 

 

Kompany er nok den eneste som er i nærheten av å nå listen. Synd han er skadet 90% av tiden nå om dagen. 

 

 

edit: etter å ha tenkt meg om glemte jeg thiago silva, som bør være tilstede på listen også. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...