Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

Litt spesielt at West Ham er dyrere enn Spurs? De har vel ikke flytta enda?

Nei, siste jeg hørte var vel starten av 16/17 sesongen.

Jeg mener at litt av målet med ny og større stadion er å få ned prisen, men noe må jo ha gått fryktelig galt hos Arsenal?

Nye stadion, dyrere billetter pga bedre fasiliteter? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

 

Litt spesielt at West Ham er dyrere enn Spurs? De har vel ikke flytta enda?

Nei, siste jeg hørte var vel starten av 16/17 sesongen.

Jeg mener at litt av målet med ny og større stadion er å få ned prisen, men noe må jo ha gått fryktelig galt hos Arsenal?

Nye stadion, dyrere billetter pga bedre fasiliteter? :p

 

Og økt kapasitet/tilgjengelighet.

 

Slik som de også bygger stadioner i dag så satses det veldig på den "commercial boxes", som igjen fører til økt inntekt og bør gi mer rom for å senke prisen på de vanlige billettene. 

 

Denne planlagte nye stadion til Chelsea har jo knapt flere vanlige billetter kontra Stamford Bridge har i dag.

Veldig liten andel av de nesten 18 000 ekstra seteplassene som blir tilgjengelig for hvermansen. 

Lenke til kommentar

Ta en titt på Premier Leagues nye visuelle profil, som gjelder fra og med neste sesong når Barclays sponsorkontrakt går ut og Premier League blir egen merkevare:

 

https://www.wearedesignstudio.com/works/premier-league-rebrand/

 

Friske saker. Må innrømme at jeg liker det godt, selv om dette er en helt ny retning og krever mer synlighet uten en hovedsponsor å lene seg på. DesignStudio har gjort fine ting før, blant annet rebrandingen av airbnb i fjor. 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Er jo latterlige priser i England, 1000 lapp for en kamp er bare helt sinnsykt.

Betalte 880 kr pr billett for noen år siden når vi var i Madrid og så på en Real Madrid kamp i ligaen. Det var heller ikke de dyreste (ikke medregnet VIP). Regner med det er minst like dyrt om ikke dyrere nå.

Lenke til kommentar

Ta en titt på Premier Leagues nye visuelle profil, som gjelder fra og med neste sesong når Barclays sponsorkontrakt går ut og Premier League blir egen merkevare:

 

https://www.wearedesignstudio.com/works/premier-league-rebrand/

 

Friske saker. Må innrømme at jeg liker det godt, selv om dette er en helt ny retning og krever mer synlighet uten en hovedsponsor å lene seg på. DesignStudio har gjort fine ting før, blant annet rebrandingen av airbnb i fjor.

 

Hva synes dere?

Helt greit, men jeg liker ikke fonten. Håper virkelig ikke det blir den nye fonten på navn og tall på baksiden av draktene. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...