Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det hadde vært utrolig gøy om Leicester vinner, også her i mitt tilfelle kanskje mer enn Arsenal. Dette er nok en once-in-a-lifetime-opportunity for Leicester, mens Arsenal alltids kan komme sterkere tilbake en annen sesong.

 

Ja, jeg holder med Arsenal, men jeg holder enda mer med Premier League og fotballen i seg selv. Og Leicester-gull hadde ikke vært noe annet enn en seier for sistnevnte.

Lenke til kommentar

 

Meh, fuck Leicester. Støtter ikke en klubb med rasister og kvinnebankere i laget. 

 

Ironisk?

Hvis ja så kan jeg tenke meg hvem du sikter til som rasist, men hvem er kvinnebankeren?

 

Danny Simpson. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leicester-city/11619245/Leicester-Citys-Danny-Simpson-faces-prison-for-throttling-mother-of-his-child.html

 

Så har man også andre situasjoner, blant annet den rasistiske orgien til de tre reservelagsspillerne i Thailand der sønnen til Nigel Pearson, daværende manager var involvert. Alle tre spillerne og Pearson fikk selvsagt sparken av de thailandske eierne. 

 

Var uansett ikke poenget å lage en stor sak av dette. For all del flott at Vardy og co gjør det bra på banen, men jeg kommer ikke til å feire om de vinner ligaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel mer med demografi og samfunnet øvrig enn City som klubb å gjøre. Vi som har vært en del i Manchester og England generelt vet at det ikke står like bra til overalt. Spesielt ikke i mange av områdene nord-øst i Manchester hvor City har flest supportere. Skal sies at det har blitt litt bedre der de senere årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...