Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Redknapp sitt argument om videodømming blir iallefall mer tydelig med tiden. 3 straffesituasjoner har det vært i dag som kunne vært løst raskt med videodømming.

 

 

Joda, men Mourinho er vel en av de første managerne som sier at videodømming trengs pga. dommerne ikke er i stand til å gjøre jobben sin bra nok.

Lenke til kommentar

 

 

Redknapp sitt argument om videodømming blir iallefall mer tydelig med tiden. 3 straffesituasjoner har det vært i dag som kunne vært løst raskt med videodømming.

?

 

Er ikke noe sjarm med dommerfeil. Og om videodømmingen blir som i hockey blir det faktisk et ekstra spenningsmoment når dommer gir beskjed om det er straffe/mål eller ikke.

Lenke til kommentar

Var motstander av videodømming før, men etter årets sesong er det helt tydelig at vi trenger det.

 

Dommerne påvirker annenhver kamp nå, og det er ekstremt irriterende / frustrerende å se på. Lag taper / tjener poeng hver eneste runde nå på elendige dommeravgjørelser. Noe må skje og det må skje kjapt.

Lenke til kommentar

Sjarmen forsvinner litt.

Sikkert veldig sjarmerende når det er ditt lag ja, men av alle supportergruppene så er det vel ingen som har sutret om dommerhjelp så mye som det dere har gjort opp gjennom årene. Samtidig så er det ikke mange lag som har fått så mye dommerhjelp som dere siden forrige sesong.

 

Før det het det dommerhjelp, nå er det bare pga dårlige dommere og det går begge veier blablabla. Så det "sjarm"-argumentet er noe av det latterligste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

 

 

Billig men korrekt straffe, offside på scoringen til wh. Eneste gleden i dag er at vi stjal poengene på slutten. Fuck som jeg misliker Fat Sam og det der jalla-laget fra Øst-London.

Deg om det, jeg har sett nok av både Tottenham og West Ham i år til å mene at West Ham er mer underholdende og minst like solide som Spurs. Uansett så godt som helt sikker på at ingen av de to når CL i år.

Skjønner ikke helt hva din mening om lagenes underholdningsverdi har med min mangeårige avsky for Fat Sam og det laget å gjøre men fint at du deler spådommene dine med oss da. Jeg er så godt som helt sikker på at Utd ikke tar noen trofeer i år.

Lenke til kommentar

West Ham har vært morsomme å se på når vi har spilt uten Carroll. Sakho+Valencia er mye mer underholdne å se på, for når Carroll kommer innpå legger vi om spillestilen helt.

 

Er ikke veldig fan av Big Sam selv. Får nok ikke ny kontrakt etter sesongen, så da blir det noe nytt på oss. Dessverre er eierne opptatt av at treneren må ha PL erfaring, så drømmen min om De Boer skjer nok ikke. Blir Moyes kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...