Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentaren mot Martin var forøvrig ikke særlig seriøs, og noe han må regne med når han var så bastant tidligere. Men han er velkommen til å kommentere saken om han vil. :)

Hva vil du jeg skal kommentere? Flott at Chelsea tar tak, men det betyr ikke at dere fortsatt har vanvittig mange "supportere" med meninger som er langt over kanten. Dere og West Ham er de klubbene i England som har hatt flest saker ang. rasisme. Arsenal er ikke feilfri, og det har jeg aldri påpekt heller.

Lenke til kommentar

 

Kommentaren mot Martin var forøvrig ikke særlig seriøs, og noe han må regne med når han var så bastant tidligere. Men han er velkommen til å kommentere saken om han vil. :)

Hva vil du jeg skal kommentere? Flott at Chelsea tar tak, men det betyr ikke at dere fortsatt har vanvittig mange "supportere" med meninger som er langt over kanten. Dere og West Ham er de klubbene i England som har hatt flest saker ang. rasisme. Arsenal er ikke feilfri, og det har jeg aldri påpekt heller.
Ikke mer enn det. Du kalte jo meg for scum tidligere så det er fremgang.
Lenke til kommentar

Chelsea bedriver brannslukking akkurat slik man forventer av en toppklubb. De løser dette på en utmerket måte, uansett bakgrunn.

 

Hadde vært helt vilt hvis de hadde gjort som andre klubber og stilt seg bak rasismen! Jeg syns de løser det veldig bra. Brannslukking eller ei, vi har sett andre stille seg bak rasismen og beskytte den, Chelsea frastår fra det og utestenger idiotene.

 

OT (men litt relevant): Nå skulle jeg ønske at det registeret jeg har pratet om tidligere eksisterte sånn at de aldri noen gang hadde fått sett fotball live igjen.

Endret av Espp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klart rødt på begge, men kan ikke klage på at Matic fikk rødt der.. Voldsom reaksjon

 

Jeg kan se rødt til Matic, men ikke når Barnes slipper unna med noe som helst. Den taklingen er noe av det verste jeg har sett i år. Siden dommer åpenbart ikke så situasjonen, forventer jeg at han får en ban i etterkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...