Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK takk Blunder.. men hvordan sletter man et bilde fra Photo Stream? Tar et bilde, den kommer opp på PC, iPad, iPhone "Photo Stream".. sletter det fra f.eks Camera Roll på iPhone der den ble tatt.. men er fortsatt på Photo Stream og finner IKKE slett knapp på Stream'en. Hva er det jeg ikke ser? Må da gå an å slette bilder fra Stream...

Lenke til kommentar

OK takk Blunder.. men hvordan sletter man et bilde fra Photo Stream? Tar et bilde, den kommer opp på PC, iPad, iPhone "Photo Stream".. sletter det fra f.eks Camera Roll på iPhone der den ble tatt.. men er fortsatt på Photo Stream og finner IKKE slett knapp på Stream'en. Hva er det jeg ikke ser? Må da gå an å slette bilder fra Stream...

iCloud.com sjekk der :D

 

Athelas: http://imzdl.com/

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

OK takk Blunder.. men hvordan sletter man et bilde fra Photo Stream? Tar et bilde, den kommer opp på PC, iPad, iPhone "Photo Stream".. sletter det fra f.eks Camera Roll på iPhone der den ble tatt.. men er fortsatt på Photo Stream og finner IKKE slett knapp på Stream'en. Hva er det jeg ikke ser? Må da gå an å slette bilder fra Stream...

iCloud.com sjekk der :D

 

Athelas: http://imzdl.com/

 

Photo Stream er ikke en del av valgene på iCloud.com.

 

Hva skal man gjøre, veldig rart dette her.

Lenke til kommentar

Flere som sier at det kan ta rundt 15 forsøk... Det er aktiviseringsproblemer visstnok, pga stor pågang. Og man skal jo kunne gjennopprette hvis en har tatt kopi.

 

Hva skjer når man har gjort dette over 15 ganger? Låser den seg da?

Har ikke tatt kopi, hvordan gjør mann det når Iphone fungerer?

Lenke til kommentar

Flere som sier at det kan ta rundt 15 forsøk... Det er aktiviseringsproblemer visstnok, pga stor pågang. Og man skal jo kunne gjennopprette hvis en har tatt kopi.

Kanskje greit å teste på søndag i stedet slik at startproblemene forhåpentligvis er løst og den største belastningen er over.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tror ikke man trenger å slette bilder fra clouden, da de slettes etter 30dager automatisk.

kanskje det også slettes når dem har blitt lastet ned til iphoto på macen?

Lenke til kommentar

Flere som sier at det kan ta rundt 15 forsøk... Det er aktiviseringsproblemer visstnok, pga stor pågang. Og man skal jo kunne gjennopprette hvis en har tatt kopi.

 

Hva skjer når man har gjort dette over 15 ganger? Låser den seg da?

Har ikke tatt kopi, hvordan gjør mann det når Iphone fungerer?

Neida, men de som får internal-feilen unngår den ved å prøve mange ganger. Noen greier det på 5-10. Drøyeste så langt er 15 som jeg har sett.

Lenke til kommentar

OK takk Blunder.. men hvordan sletter man et bilde fra Photo Stream? Tar et bilde, den kommer opp på PC, iPad, iPhone "Photo Stream".. sletter det fra f.eks Camera Roll på iPhone der den ble tatt.. men er fortsatt på Photo Stream og finner IKKE slett knapp på Stream'en. Hva er det jeg ikke ser? Må da gå an å slette bilder fra Stream...

iCloud.com sjekk der :D

 

Athelas: http://imzdl.com/

 

Photo Stream er ikke en del av valgene på iCloud.com.

 

Hva skal man gjøre, veldig rart dette her.

Fant ett valg der hvor jeg kunne slette bilder fra photostream.

 

 

Takk. Men hva skal jeg bruke på iPhonen? GSM, ikke sant? Ikke CDMA?

Jepp.

Lenke til kommentar

Flere som sier at det kan ta rundt 15 forsøk... Det er aktiviseringsproblemer visstnok, pga stor pågang. Og man skal jo kunne gjennopprette hvis en har tatt kopi.

 

Hva skjer når man har gjort dette over 15 ganger? Låser den seg da?

Har ikke tatt kopi, hvordan gjør mann det når Iphone fungerer?

Neida, men de som får internal-feilen unngår den ved å prøve mange ganger. Noen greier det på 5-10. Drøyeste så langt er 15 som jeg har sett.

 

 

Nei. Ikke nå heller. :no:

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

tror ikke man trenger å slette bilder fra clouden, da de slettes etter 30dager automatisk.

kanskje det også slettes når dem har blitt lastet ned til iphoto på macen?

 

Har iCloud greien på Windows og da sletter dem ihvertfall ikke. Synes det er dumt at man ikke kan fjerne bilder fra iCloud (Photo Stream). Så tar men et dårlig bilde av noen eller av seg selv så må man ha den der i 30 dager...? Og for å få det vekk så må du bare slå Photo Stream helt av i 30 dager? :p

 

Ikke imponerende akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...