Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Find My iPhone på www.icloud.com fungerte JÆVLA bra! Spore, sette på kode, få den til å lage lyd og evt. slette alt innhold. Dæven, nesten så jeg får lyst på iPad i steden for Galaxy Tab bare for den funksjonen. Men så gjemmer ikke tableter seg like enkelt i sofasprekker som mobilder.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Find My iPhone på www.icloud.com fungerte JÆVLA bra! Spore, sette på kode, få den til å lage lyd og evt. slette alt innhold. Dæven, nesten så jeg får lyst på iPad i steden for Galaxy Tab bare for den funksjonen. Men så gjemmer ikke tableter seg like enkelt i sofasprekker som mobilder.

 

Samma her. Genialt! Fant Iphone min med en gang. :)

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at lyden har endret seg? Særlig når man mottar meldinger og sender dem.

Det er kanskje bare meg, men jeg har merket at lydkvaliteten i selve Iphonen er blitt bedre og fyldigere. Kan det stemme?

 

Jeg syns min har blitt mer kornete på en måte. Må nesten høre litt mer på den, men det er annerledes enn før.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at lyden har endret seg? Særlig når man mottar meldinger og sender dem.

Det er kanskje bare meg, men jeg har merket at lydkvaliteten i selve Iphonen er blitt bedre og fyldigere. Kan det stemme?

 

Jeg syns min har blitt mer kornete på en måte. Må nesten høre litt mer på den, men det er annerledes enn før.

Ja, det var det jeg også la merke til. :)

 

Men jeg syntes lyden ble bra nå, mye bedre enn før.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at lyden har endret seg? Særlig når man mottar meldinger og sender dem.

Det er kanskje bare meg, men jeg har merket at lydkvaliteten i selve Iphonen er blitt bedre og fyldigere. Kan det stemme?

 

Er nok ikke bare deg :dribble:

Synes det jeg også, mye fyldigere lyd!

Glad i Iphone min nå! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Find My iPhone på www.icloud.com fungerte JÆVLA bra! Spore, sette på kode, få den til å lage lyd og evt. slette alt innhold. Dæven, nesten så jeg får lyst på iPad i steden for Galaxy Tab bare for den funksjonen. Men så gjemmer ikke tableter seg like enkelt i sofasprekker som mobilder.

Omtrent som å ringe til telefon altså? :tease:

Men ja, ikke alltid enn har 2 telefoner tilgjengelig, men det er ikke alltid enn har datamaskin tilgjengelig heller ;-)

Lenke til kommentar

Homeknappen er blitt veldig dårlig i det siste. Av og til funker den ikke før 5 forsøk.. Kjøpt fra Apple.no i januar. Telefonen er ikke utsatt for noe annet en normalt bruk. Noen som har erfaring med noe liknende? Hvordan går jeg frem?

 

Har en følelse om at jeg ikke kommer gratis unna dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...