Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lastet ned iOS 5 for litt siden. Den hadde gjenopprettingsprobler, og måtte vist gå tilbake til fabrikk instillinger.. Tenkte det bare fikk være, og nå takket være iOS 5 fungerer ikke iPhone lenger. Flott. Går ikke ann å restarte eller noen ting. Den viser apple logoen, og så går den over til det "jobbe" hjulet, og tilbake til logoen igjen. Skjedde for en drøy halvtime siden. Yay. Har visst skjedd med fler og har jeg hørt

Lenke til kommentar

OK takk Blunder.. men hvordan sletter man et bilde fra Photo Stream? Tar et bilde, den kommer opp på PC, iPad, iPhone "Photo Stream".. sletter det fra f.eks Camera Roll på iPhone der den ble tatt.. men er fortsatt på Photo Stream og finner IKKE slett knapp på Stream'en. Hva er det jeg ikke ser? Må da gå an å slette bilder fra Stream...

iCloud.com sjekk der :D

 

Athelas: http://imzdl.com/

 

Photo Stream er ikke en del av valgene på iCloud.com.

 

Hva skal man gjøre, veldig rart dette her.

Fant ett valg der hvor jeg kunne slette bilder fra photostream.

 

Ta vekk alle bilder ja..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Igjen, alle ja. At man ikke kan velge å ta vekk ett eller noen selektive bilder er jo helt fantastisk dårlig.

 

Anyway, så noe som går rundt på twitter for dere som sliter:

 

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1247963

 

tror kanskje det slik at i iphoto under photo stream

og på iphone i photo stream mappa, er det som er i clouden, så når du sletter noe fra stream, på mobilen eller datamaskinen, så slettes den også fra clouden

Lenke til kommentar

Noen som kan svare på et Mac-spm. som er relatert til iCloud (Er i forbindelse med det med iOS5 at jeg vil oppdatere for å få iCloud på Mac´en også)

Får ikke opp noe på programvareoppdatering når jeg søker fra maskina, for må ha 10.7.2, og har Versjon 10.6.8..

 

Noen som kan fortelle hvordan jeg kan få tak i Versjon 10.7.2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...