Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

2 ting: Noen som vet hvorfor jeg bare får mottatt e-post på mobilen når jeg er tilkoblet wifi, hjemmenett. Men ikke ellers. Har trålet menyer og innstilliger uten å se noe unormalt.

 

 

Hvilken mail leverandør er det snakk om? Det finnes endel mail kontoer hvor man kun får sendt når du er tilkoblet ISP'en som har mail serveren, men mottak burde gå.

 

Jeg bruker gmail, og den er tilgjengelig uansett hvilket nett jeg bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker gmail. Det pussige er at nå fungerte det plutselig. For første gang, og det uten at jeg har endret noe. Merkelig. Jeg har valgt at mobilen skal se etter mail hver time, men har aldri fått noe varsel om ny mail. Må gå til innboksen og trykke på oppdatersymbolet for å få mail.

 

Har stilt inn slik at jeg kan motta mail mellom 08.00 og 23.00. Hadde valgt automatisk henting hver time, men endret nå til hvert 15.min. Er også et valg om fortest mulig, men dette spiser kanskje mye batteritid?

 

Får prøve ut litt mer, og se om jeg ikke kan få varsel om mail (meldingslyd) når jeg får mail. Liker ikke at jeg må gå inn selv for å sjekke.

Lenke til kommentar

Og nå fungerte jaggu det også! Uten at jeg har gjort noe. Eneste som har skjedd i det siste er at jeg har fått byttet batteri. Og så har jeg byttet fra tidligere Ludo mobil til One Call Faktura.

 

Gjenstår bare å få tatt i bruk mobilen til Facebook. Tar gjerne imot tips her.

Endret av tepe2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har noe trøbbel med tilkobling til internett både via wifi og mobildata. Jeg bruker Opera Mobile som nettleser og det fungerer fint ved at jeg velger tilkobling når programmet starter opp. Men om jeg skal inn på Socials eller laste inn epost får jeg bare opp "tilk. misslyktes" selv når jeg allerede er koblet til med wifi. Dette har fungert utmerket før, men nå nylig har dette plutselig sluttet å fungere.. Jeg har oppsett for alt inne. Dette skjedde plutselig etter at alle nettverksmål plutselig var slettet en dag og jeg måtte legge dem til på nytt.

 

Noen som vet hva dette kan være?

 

Edit: Noe var tydeligvis galt med software. En reinstallering av Belle gjorde susen;)

 

Christian_

Endret av Christian_
Lenke til kommentar

Mobilen kan ikke vise varslinger fra Facebook lenger. Noen med samme problem? Løsning?

 

Den sier bare "Kan ikke hente varslinger" om jeg prøver å gå inn fra social-widgeten, eller er i widgeten og velger "oppdater". Det snodige er at den mottar alle varslinger, noe jeg ser i form av at det lyser opp sånne tall i en rød boks i widgeten.

Lenke til kommentar

Den første ble bare 2 år grunnet vaskemaskin, kjøpt i 2008. Den nye var utstilling og ble forhandlet ned i 1500, da den ikke hadde batteri.

 

Okei, men bra uansett da, er ikke alle mobiler som varer så lenge uansett.

Men var jo en veldig god mobil N82 da, om jeg ikke husker feil fikk den 6èr på test her hos amobil :) (N8 fikk en sterk 5èr til sammenligning)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Ja, det er fortsatt en god mobil. Dessverre er vist alle batter laget samme året ergo er et "nytt" batteri dårlig med en gang. Men det tar ok bilder, samtaler, sms og MMS fungerer som det skal. Ny mobiler har en egenskap som jeg ikke har funnet ut av ennå: Åpner man for MMS, blir regninga plutselig 200 kr høyere. Dette pga. andre program benytter seg av at datatrafikk er åpen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppdaget i Nokia Suite, jeg kunne laste ned "Microsoft Apps 2.01"......??

Men da måtte jeg ha minst 45 mb ledig på C:....

Det har jeg ikke, har bare 25mb.. :blink:

 

Men er denne "Microsoft Apps 2.01" noe en bør ha??

 

Og hva kan jeg tørre å slette fra C: (Phonememory) det er jo ikke noe inni mappene (bilder, spill lyder, spillelister osv), jeg har der, mappene får jeg ikke sletta da de er "Read only". Får ikke vekk det.

 

Er det noen måte å hente noen mb fra E: "massmemoy" og over til C: "phonemeory"?

 

Jeg har satt innstiller slik at ting jeg installerer skal gå på E: og ikke på C:, men ser jo at noe gjør det likevel...

Sånn sett må det da gå fullt en gang, og hva gjør jeg da? :eek:

post-57581-0-58744800-1340237875_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...