Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Angående teksting, IKKE mas selv om hvor hardt det er. Gikk inn i ei pause en gang å maset meg til å møtes igjen, hun var ikke klar for det å orket ikke mer. Hva som foregår i hodet hennes er opptil hun selv.

 

Ett tips er å være positiv, vær med venner eller vis på sosiale medier/snapstory at du er glad. Da kommer det nok tilbake etter en stund, vis at du bryr deg for hva hun vil om hun kontakter deg. Damer er ute etter mentalt sterke menn, å vise svakhet er ett minus når det ligger an slik som det er nå.

 

Er hun ute etter forandring? Klipp deg, kjøp noen nye klær f.eks å vær deg selv som når dere møttes første gangene.

 

Har vært der du er, man blir nesten psykotisk. Ha tålmodighet. Nei hun er ikke utro, hun løser puslespill.

Endret av Fartlitter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tekstet hun på 4 time. Men hun har aldri før sagt jeg maser.

 

Når jeg skrev vi snakkes så svarte hun bare "det gjør vi." Tidligere skrev hun og "kan du roe deg". Når jeg er lei meg kan meldingene mine fort tolkes feil. Jeg anser det som positivt når hun ber meg roe meg. Det må jo bety at jeg bare skal slappe av, ingenting skjer, vi er sammen.

 

Takk for tipset! La faktisk ut noe i dag for å vise at jeg var ute av huset hehe. Ikke sett ennå da :(

 

Hun er nok ute etter en forandring i form av at jeg er kontrollerende. I går kveld snakket vi når hun gikk hjem alene fra busstoppet. Hun mente jeg måtte roe meg og ikke bekymre meg. "Jeg klarer å slå fra meg, ro deg, du trenger ikke være så overbeskyttende."

I min natur så synes jeg det er naturlig å høre hvordan det går når hun går hjem alene i mørket fra busstoppet på et sted hun har sagt folk har blitt voldtatt. Men det slo hun ned på ... Jeg må tydeligvis ta en helomvendig i hvordan jeg er.

 

 

Løser puslespill, hva mener du? Vårt puslespill? Jeg får bare ha tålmodighet. Det er verst på kvelden. Hun er ute. Drikker. Fester. Også får jeg ikke snakke med hun om hvordan det går. Har lyst å se hun men nei. Jeg blir heftig ignorert. Lurer på om hun noen gang har tenkt på at jeg kunne slått opp slik normale folk kanskje hadde gjort når hun noen måneder inn i forholdet var innpå tlf min mens jeg sov. Men men.

 

Jeg får ha tålmodighet uansett hvor forpult vanskelig det er. Jeg er en følsom fyr. Det vet hun. Men det gir hun faen i.

 

Tusen takk for svar alle

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jepp ...

Det er så fucka. Har sagt det til hun at jeg synes det er fucka men hun driter. Hun liker dette sikkert.

 

Hvis vi ikke skal snakke før søndag, frister det lite å ha noe med hun å gjøre. 6 dager på pinebenken for at jeg ble sur når hun skulle ha det gøy første dagen. Jeg synes det er overdrevent, men samtidig er jeg jævlig glad i hun. Så det er dilemma. Forrige brudd knakk meg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

4 timer? Jeg snakker om dager/uker uten teksting, legg fra deg telefonen mer siden du blir verre av å se på den hele tiden. Vil hun deg noe så tar hun kontakt, hun har det vanskelig med å finne ut hva som er det beste for dere.(det er like tungt for hu, om ikke det stemmer er hun en dårlig person).

Vil ikke si det er normalt at hun er ute å fester, er hun med venninner kanskje så. Men hun søker antagelig litt fritid for å få det bedre med seg selv, bedre humør å glemme krangling å negativitet(det brenner seg i huet på damer btw).

 

Edit: jo mindre hun hører fra deg, jo mer nysjerrig blir hun siden du er gla, ikke sant?

Endret av Fartlitter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan ikke gå rundt og la bumps in the road brenne seg i huet ditt hele tida heller, hvis det gjør det så er du definitivt ikke klar for ett seriøst forhold. Du kan ikke alltid ha rett og alltid gjøre ting akkurat som du vil ellers drar du kjæresten din til manipulasjonshelvete og tilbake, det er så uhyrlig barnslig. Ingenting av det Lami har fortalt indikerer at han er særlig kontrollerende. Det å stille spørsmål til sin kjæreste som har vært på byen er faen meg normalt, det er når de nekter å dele noe om en bytur de tok uten deg, eller verre som Lami sin dame gjør her; klikker når han spør, du faktisk burde være bekymret. 

Lenke til kommentar

Hun sendte meg en snap i går kveld "går litt mer konservativt (kledd) i dag da så slipper du å bli så frustrert". Har ikke sett hun noen andre dagene. Jeg svarte ikke. Hun har skjult meg fra mystorien sin og.

 

Jeg var ute på byn i går. Delte litt på sosiale medier. Det virker ikke å ha påvirket noe, siden har ikke hørt noe fra hun etter hun så det. Jeg trodde det skulle fange interessen, men så langt i dag har det ikke det.

 

Bare alt som er sagt tidligere "vil flytte med deg, elsker deg, så glad i deg", virker nesten som løgn etter dette. Jeg kunne aldri gjort noe slik som dette mot den jeg elsket.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvorfor svarte du ikke på den, hun strakk på en måte ut en hånd? Eller er hun glad i ironi/sarkasme og sa det for å tulle med deg? Skjult fra mystory, det virker som litt barnslig oppførsel på gang der da.

 

Hvor lenge har dere vært sammen egentlig?

 

Jeg tror ikke hun roter med noen eller noe sånt, men måten hun reagerer på er heller ikke helt bra, det er ganske dårlig gjort i grunn. Dere sees på søndag? Virker som dere kanskje har litt å prate om.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt ... Måten hun skrev det på "går litt konservativt i dag da så du ikke blir så frustrert hahaha". Jeg skulle kanskje svart, men jeg tenkte jeg skulle prøve å ignorere hun noen dager. Skal jeg svare nå da?

 

Vært sammen i 7 måneder.

 

Ja hun sa søndag men føler det blir så rart å møtes søndag bare fordi hun har sagt det. Har ikke vært så lett også skal jeg godta søndag.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Om du ikke føler det er riktig å svare så gjør du ikke det, det var jo en litt snodig ting å skrive til deg. Sikkert like greit å la være å svare.

 

7 måneder er jo en stund. Jeg syns du kanskje bare bør møte henne på søndag, selv om det er fordi hun vil det da. Da kan dere kanskje få snakket om ting på en ordentlig måte. Hun fortjener ihvertfall å høre at selv om du kanskje har vært litt kontrollerende osv så er det ikke greit av henne å reagere med å ignorere deg heller. Men ja, jeg vet ikke. Du må nesten kjenne etter hva du vil? At du lar være å møte henne bare for å la være er kanskje ikke riktig heller.

Lenke til kommentar

Er rart at første kontakt etter at det er blitt som det er blitt skal være ett stikk mot deg personlig istedenfor å spørre om du engang har det bra. Skjønner godt hvorfor du ikke svarte på den.. 

Edit: 7 mnd er ikke så lenge, det er en grunn til hvorfor man oppfordres til å lære hverandre å kjenne godt før man gifter seg eller får barn, og 7 mnd med the honey moon phase er ikke nok til å si at man kjenner noen. Det er når det blir tøft mellom dere og dere går gjennom forskjellige utfordringer sammen du får se hvem de virkelig er. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Bare trodde jeg kjente hun. Virker nesten ikke slik.

Vi har såkalt streak på snap på 256 dager. Har sendt en tom svart snap for å holde på streaken, men etter hun så bildene mine fra utested i går så har hun ikke villet svare i dag. Nesten fristende å true med det ikke blir noe mer om den ryker.

 

Om dette skal fungere må det i hvertfall settes noen klare grenser slik at sånt som dette ikke skjer igjen - gjelder begge.

Jeg får kanskje ta å møte hun søndag. Om hun fortsatt vil etter hun så at jeg var på byn da ...

Endret av Lami
Lenke til kommentar

De lukter når de har ligget over flere timer, er ingenting galt med dem hvis jeg tar dem ut innen rimelig tid. Jeg bare faller dypt nedi hullet igjen og sliter med å se og tenke klart nok til å huske å ta dem ut. Selv hvis jeg ser at maskinen er ferdig og er klar over det så velger jeg oftere enn ikke å bare gå fra det. Hva er poenget tenker jeg der og da.. Blir så irritert på meg selv, hvorfor gjør jeg det vanskeligere for meg selv???



Anonymous poster hash: f3562...6cb
Lenke til kommentar

60 grader er minimum. Dessuten 95 grader regelmessig for å desinfisere maskina, f.eks. ved vask av kjøkkenhåndklær.

 

Eddik nøytraliserer såpe, så det bør enten i forvask eller i skyllemiddelskuffen (vanlig vaskepulver inneholder såpe).

 

(Selvsagt kan man ta det i den vanlige skuffen hvis man ikke har vaskepulver oppi.)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Du overtenker nok mest sannsynlig der, hun kan ikke være så smålig at hun blir furt av at du går ut og koser deg du også?

Virker nesten slik.

 

Men hun skal mest sann ut i dag. Er det for tidlig å spørre om hun vil sove over hos meg etter byn til søndag? Eller skal jeg la vær? Tenkte å dyppe tærne og sjekke stemningen ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...