Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg også joiner dere. Hun som drev/driver med silent treatment får også fyken straks, og har bare seg selv å takke. Skrev melding til henne i går kveld etter stillhet fra begge sider i en uke, at nå er det nok og vi må gjøre det som trengs. Intet svar enda. Sånne folk trenger vi ikke ha livene våre.

 

Ellers litt sånn on-topic: bob bob start på skolen igjen. Fikk heldigvis satt meg i en grei gruppe med både gutter og jenter, men å knytte kontakt har ikke gått helt bra. Kjenner hun ene jenta fra studiet ifjor og vi kommer greit overens. De andre er nye og syns ikke noe særlig om oppførselen til ene gutten (overlegen, arrogant, midtpunkt-type) og allerede klenger seg på hun andre jenta som en flue. Og virker som hun ikke har noe imot det, så blir ikke overrasket om de hooker eller blir sammen etterhvert (men fikk vite i ettertid at de var på samme faddergruppe, så godt mulig de bare ble gode venner fort). Jeg på min side er litt uvant å omgås jenter og hjernen styrer ukontrollert iblant. Har nok gitt et blandet inntrykk. Særlig etter en opplevelse i helga kom noen negative sider til overflaten* og jeg har en del personlig og sosial utvikling jeg må gjøre hvis jeg skal komme meg igjennom semesteret på best mulig måte. Men føler det kommer til å bli noen depressive dager også.

 

(*negative sider som å ta seg lett nær/personlig av ting, panikkanfall, overtenking og -analysering, negativ tankegang og gjøre meg selv depressiv)

Lenke til kommentar

Men nå er det slutt. Slo opp for to timer siden face 2 face.

 

Forrige uke så vi på leiligheter sammen og i dag er det slutt. Elsker det. Ifølge hun så har hun innsett i fadderuken at hun ikke trengte meg, sa hun. Rakket ned på forholdet på alle måter når vi satt der og pratet. Sa at hun ikke fikk være med venninner noe jeg _aldri_ har nektet hun. "Hvis jeg ikke er med deg blir du jo bare deppa".

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg skulle ikke spurt så mye spørsmål. Jeg skulle ikke hatt lite tillit til hun. Jeg skulle ikke vært så overbeskyttende. Jeg skulle ikke latt små ting påvirke humøret mitt. Jeg bare ønsket hun alt bra. Når alt ikke var bra med hun så ble jeg lei meg. Stille. Og det var en ting hun ikke likte med meg.

 

Alt er min feil. Når hun sier det så forstår jeg det. Jeg elsker hun så mye.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Lami: Det er selvsagt kjipt at det gikk slik, men slik du oppsummerer det har du lært en hel del av dette som du kan ta med deg videre i neste forhold. Dessuten, måten hun har reagert med silent treatment hele fadderuken var heller ikke ok, så dette er ikke kun din feil. Det er helt tydelig at hun ikke var klar for et forhold, og hun virket veldig umoden utifra det du har beskrevet. Bare det at hun ble sur for at du dro ut på byen når hun fester hele uken er jo et kapittel for seg selv.

Endret av DKC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lami: Det er selvsagt kjipt at det gikk slik, men slik du oppsummerer det har du lært en hel del av dette som du kan ta med deg videre i neste forhold. Dessuten, måten hun har reagert med silent treatment hele fadderuken var heller ikke ok, så dette er ikke kun din feil. Det er helt tydelig at hun ikke var klar for et forhold, og hun virket veldig umoden utifra det du har beskrevet. Bare det at hun ble sur for at du dro ut på byen når hun fester hele uken er jo et kapittel for seg selv.

Ja. Jeg bare får så mye følelser. Jeg er en følsom person. Også når vi møttes tidligere i dag så kommer hun med all slags greien om hvor ræva forholdet var. Sier masse som ikke er sant. Hvorfor gjør man slik? Jeg ba hun flere ganger slutte å trekke forholdet ned, jeg synes det er så unødvendig å gjøre et brudd værre enn det er. Også sa hun ting som hadde plaget hun som hun aldri fortalte meg ... altså åh.

 

Men ja har lært en del. Jeg bare skulle vært en bedre person. Var en del år i tidligere forhold med forrige exen så er nok fått videreført en del hvordan ting skal være derfra som har vært vanskelig å endre ...

 

Noen ganger er det faktisk bedre med en brå, men definitiv avslutning av et forhold fremfor at det blir dratt ut. Lettere med følelser da.

Det kan være. Jeg synes denne grå slutten er helt knusende. Liksom så brått. :(

 

Hva er livet nå ... Jeg er så sykt en forholdperson. Hater singellivet. Trenger kos og bli elsket og alt det ... ?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...