Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Scrubs...

Skaff dere høy watts PSU med fanless opp til 50% load ;)

Evga G2 1000W og høyere mangler dette :/

 

Ellers super PSU så kommer til å bruke den noen år til, men neste blir minimum platina rated med fanless til sånn 50% load eller mer.

 

Jeg har en EVGA P2 1200W den har en bryter bak for å enable fanless under 50% men det er mulig G2 ikkw har det?

Lenke til kommentar

 

 

Scrubs...

Skaff dere høy watts PSU med fanless opp til 50% load ;)

Evga G2 1000W og høyere mangler dette :/

 

Ellers super PSU så kommer til å bruke den noen år til, men neste blir minimum platina rated med fanless til sånn 50% load eller mer.

 

Jeg har en EVGA P2 1200W den har en bryter bak for å enable fanless under 50% men det er mulig G2 ikkw har det?

 

De under 1000W har det, 1000W og oppover har ikke det. 

Lenke til kommentar

Da blir litt vedlikehold på loopen.

Nye slanger, EK ZMT. Litt anna vri på utgangen til radiator med nye QD3 koblinger. Tok også med en 60mm LED ring til å pimpe opp reservoiret :rofl: Og så en trykkutlignende membran til å sette i toppen av res - måtte teste en slik.

 

Små gleder i hverdagen ..

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Har ikke bestilt noe av Cablemods, men kan i allefall gå god for kvaliteten til icemodz. Islendingen svarer kjapt på spørsmål på mail og er ekstremt enkel å deale med når det kommer til forskjellige farger, og eventuelle endringer. Man kan få nøyaktig det man vil. Jeg ba om endring på min ordre, fikk mail 5 min (!) senere om at dette var null stress. Kablene ser også helt nydelige ut, særlig med de nye klemmene til kablene som er gjennomsiktige. 

Eneste jeg syns var litt kjipt med icemodz var en noe høy pris og litt lang levering, mistenker at fyren gjør dette alene, men jeg hadde god tid denne gangen, så for meg hadde det ikke noe å si :)

Lenke til kommentar

Fins det sleeve i mykt og fint stoff til DIY-sleeving?

 

Skal bytte hodetelefonkabler, og jeg må "kattesikre" den... av en eller annen grunn så får myk halvtykk kabel ikke være i fred. Kanskje hadde det hjulpet med en pen sleeve utenpå. (Må forsåvidt samle de to kablene på noe vis uansett... den kabeltypen jeg har sett meg ut fås ikke i dobbel-utgave.)

Lenke til kommentar

Fins det sleeve i mykt og fint stoff til DIY-sleeving?

 

Skal bytte hodetelefonkabler, og jeg må "kattesikre" den... av en eller annen grunn så får myk halvtykk kabel ikke være i fred. Kanskje hadde det hjulpet med en pen sleeve utenpå. (Må forsåvidt samle de to kablene på noe vis uansett... den kabeltypen jeg har sett meg ut fås ikke i dobbel-utgave.)

 

Kanskje paracord er mykt nok?

Lenke til kommentar

Har ikke bestilt noe av Cablemods, men kan i allefall gå god for kvaliteten til icemodz. Islendingen svarer kjapt på spørsmål på mail og er ekstremt enkel å deale med når det kommer til forskjellige farger, og eventuelle endringer. Man kan få nøyaktig det man vil. Jeg ba om endring på min ordre, fikk mail 5 min (!) senere om at dette var null stress. Kablene ser også helt nydelige ut, særlig med de nye klemmene til kablene som er gjennomsiktige. 

 

Eneste jeg syns var litt kjipt med icemodz var en noe høy pris og litt lang levering, mistenker at fyren gjør dette alene, men jeg hadde god tid denne gangen, så for meg hadde det ikke noe å si :)

Må si meg veldig enig! Helt konge kvalitet og kundeservice. Jeg hadde bestilt med kjapp levering, fikk mail 2min. etter bestilling hvor han skrev at til Norge var det like kjapt med normal post hvorpå han førte tilbake pengene for den dyre ekspress leveringen og sendt med vanlig post. Fikk pakken 3 arbeidsdager senere som var det samme som ekspress leveringen lovte. =)

Lenke til kommentar

Er en fyr som skal bygge PC som spør om hjelp til å kikke over komponentene han har valgt. Blir nok en fin PC det der. Men jeg ser han skal bytte absolutt alt i EK Vardar vifter. Jeg trodde Vardar viftene var kun til radiatorer? Jeg har også lurt på om det har noe for seg å bruke radiator vifte på "exhaust" siden av radiator i push pull konfigurasjon. Noen som har sett noe om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...