Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

På en metalltopp så vil jo også gjengene ryke først antagelig, om ikke gjengene er valsa, noe de ikke er av mer åpenbare årsaker :)

Tror vi kan ta det med ro, om toppen ryker så er det nok brukern sin feil - slik som jeg gjorde. Egentlig flaut, jeg holder på med hydraulikk til daglig i jobben min, men greide liksom å dra over gjengene på pumpetoppen min - det var omtrent det første jeg gjorde :p

Fort gjort, det er jo bare noe billig-ræl uansett  :ph34r:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merket at 1080 kortet mitt hadde fått litt dritt i blokka, ikke mye men ved et hjørne. Burde jeg skru opp blokka for å rense, eller er det overkill? Stått i en loop i ca 3 mnd. 

 

Jeg tenkte uansett å remontere den da den fikk litt høy temp. Nå som jeg har drainet loopen. 

 

Ene EK 60'C svivelen lakk, heldigvis bare et par dråper og jeg hadde jo bakplate på kortet. 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Merket at 1080 kortet mitt hadde fått litt dritt i blokka, ikke mye men ved et hjørne. Burde jeg skru opp blokka for å rense, eller er det overkill? Stått i en loop i ca 3 mnd.

 

Jeg tenkte uansett å remontere den da den fikk litt høy temp. Nå som jeg har drainet loopen.

 

Ene EK 60'C svivelen lakk, heldigvis bare et par dråper og jeg hadde jo bakplate på kortet.

Åpne blokka gjør at lekkasje blir mere sannsynlig. Koble til en lang slange og blås vann igjennom :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...