Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt tanken om å gå opp til 2x480xtx - haster det snart med å få tak i enda en 480xtx?

XTX har jo vært på markedet ganske lenge. Ville ikkje tro at de blir faset ut med en gang, eller er det noe som tyder på det?

 

Jeg klarer meg fint med 1x 480xtx, selv om det selvfølgelig blir litt bedre med 2x 480xtx. Jeg har jo overklokka 3-way TX og 5960x overklokka. Så lurer på hva du har, som "trenger" 2x 480xtx :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Vell en jeg kjenner kjente st klokket 5960x og 2 way 980sli alt blodklokket ble litt grenseland for xtx 360, så er godt mulig 480xtx blir det

 

Det er i grenseland for max benchmarking, men ved spilling så er det ikkje noe stress i kjeledress. Er bare cpu som blir litt varm. Litt over 65 grader, men gpuene er kalde. 45-50 grader ved lengre spilløkter. Har tilogmed stille vifter.

 

Har 2x 360 radiatorer som jeg hurtigkopler på når jeg trenger ekstra kjøling. Som ved benchmarking. Og enda en radiator som kan kobles til med LANG slange som kan henge ut vinduet :p

 

Hurtigkoplinger ER fremtiden :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Gikk nettopp fra 9*140 til 4*120 og må jo si at større areal hjelper godt. Men det eneste markante forskjellen nå er mer (!) støy, og høyere kjernetemps på cpu ja. Det fungerer jo helt topp med mindre areal, men bigger is better spør du meg. Trenger jo ikke vifter engang da.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

 

 

Har tenkt tanken om å gå opp til 2x480xtx - haster det snart med å få tak i enda en 480xtx?

480XE er jo også 60mm. Går fint å bare med en XTX480.

 

 

Mine xtx er 64mm. Enten er tommestokken min feil, eller så er det noe annet feil :p

 

Det kan godt hende, har ikke målt mine. Men de går vel begge under 60mm-klassen :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Har tenkt tanken om å gå opp til 2x480xtx - haster det snart med å få tak i enda en 480xtx?

480XE er jo også 60mm. Går fint å bare med en XTX480.

 

 

Mine xtx er 64mm. Enten er tommestokken min feil, eller så er det noe annet feil :p

 

Det kan godt hende, har ikke målt mine. Men de går vel begge under 60mm-klassen :)

 

XE er 60mm og XTX er 64mm, så da vet du det :)

Lenke til kommentar

 

Vell en jeg kjenner kjente st klokket 5960x og 2 way 980sli alt blodklokket ble litt grenseland for xtx 360, så er godt mulig 480xtx blir det

 

Det er i grenseland for max benchmarking, men ved spilling så er det ikkje noe stress i kjeledress. Er bare cpu som blir litt varm. Litt over 65 grader, men gpuene er kalde. 45-50 grader ved lengre spilløkter. Har tilogmed stille vifter.

 

Har 2x 360 radiatorer som jeg hurtigkopler på når jeg trenger ekstra kjøling. Som ved benchmarking. Og enda en radiator som kan kobles til med LANG slange som kan henge ut vinduet :p

 

Hurtigkoplinger ER fremtiden :D

 

 

Ghetto style! Mulig å få se et bilde av riggen med rad ut av vinduet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...