Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Litt artig ha vannkjøling på HK også da ;)

 

Pent! :)

Takk :)

Liker EK sine monoblokker bedre, men dette ble ikke så verst likevel, Digitalimpuls tok den inn når jeg spurte så ikke så veldig vanskelig å få tak i. Litt artig, tror ikke det er fler enn Kyrre og jeg som har en slik her inne. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

 

 

Litt artig ha vannkjøling på HK også da ;)

Pent! :)

Takk :)

Liker EK sine monoblokker bedre, men dette ble ikke så verst likevel, Digitalimpuls tok den inn når jeg spurte så ikke så veldig vanskelig å få tak i. Litt artig, tror ikke det er fler enn Kyrre og jeg som har en slik her inne. :)

 

 

EK er flinke til å lage blokker, men den der var absolutt ikke verst!

 

Må gjøre noe mer med min egen loop. Kjenner det klør litt i fingrene...

Lenke til kommentar

Fikk meg et gratis Asus GTX770-DC2OC-2GD5 her om dagen, Det er 25% bedre enn mitt nåværende 660Ti, så lurte på om det finnes noen billige kjøleblokker? Er ikke ute etter å legge 1000kr i ei blikk til ett så gammelt kort, men om noen vet at brukte eller plasser å lete så hadde det vært awesome! :D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Enig med knopfler. To looper kan være kult hvis du vil ha to forskjellige farger for eksempel, men du må jo ha to av alt annet også, så du trenger mye mer plass. Hvis du skal vannkjøle alt som finnes - CPU, 4 GPUer, 2 minneblokker, chipset, ørten harddisker osv og har 3+ radiatorer kan det eventuelt ha noe for seg for flowen sin del, men man kan jo seriekoble pumper også ... :p

Lenke til kommentar

Vannkjøling! Argh!!!

 

Bestilte deler, fikk deler

Fant ut at jeg manglet deler, har bestilt deler  (fra EK, denne gang for 348,- akkurat under tollgrensen, og ja, med frakt)

 

Skulle montere nipler, fant ut at 1 nippel ikke passer, bestilte nippel...  (ikke lagervare i Trondheim, Digital Impuls)

 

Så får ikke fullført fase 1 før uti Februar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...