Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle fall, de Flextronics PSUene jeg har vært borti er ikke så bra, ofte ett eller annet problem, men har sett noen få, som ikke har noen problemer i det hele tatt!

 

AX1200 ble jo testet og hyllet da den var ny. Jeg aner ikke om det alltid har vært eksakt samme innmat i disse siden den gang.

 

Skal ikke lage dette til den store PSU-kveruleringstråden, jeg greier bare ikke å se at en PSU både kan bli hyllet som den beste markedet har å tilby, og samtidig "ofte ha et eller annet problem". Jeg mener å erindre at det var en dårlig batch en gang, men that's about it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har en med og en uten coilwhine. Den siste jeg kjøpte har litt avogtil, men langt ifra ille. Mest når jeg pumper 1000+w.

 

2 PSU er tingen ja. Mest mulig stabilt blir det også og bra loadbalansering. Vil man ha mest mulig stille data, så er det også tingen å ha 2 strømforsyninger om man har load på 1000w+

 

Selv kan jeg også anbefale sterkt Enermax som jeg har noen av :)

Ja, en annen ansatt hos oss har en uten coil whine, men det er hans tredje AX1200i. Merk at dette er AX1200i, ikke AX1200. Har bestillt en FSP 1200W og en XFX 1250 BE, så får jeg prøve den som kommer først :)

Var delvis siktet mot Taake89. :)

 

Hehe, det står såpass dårlig stilt med flextronics ja. ^^ Nei, jeg hadde nok ikke gått for noe annet enn Seasonic hvis det var opp til meg. :) Eller bare gi dem fingern og lage sin egen.

 

Hva gjør dere med PSUer med coilwhine? Sendere dere dem inn til Corsair, eller hoper de seg opp på et bøttekøtt?

Sender dem dit vi kjøpte dem fra gitt :)

Lenke til kommentar

PSUer har indirekte relevans da vannkjøling ofte har med støy å gjøre, og siden det er vanskelig å vannkjøle en PSU blir det et vannkjølingsrelatert (ish) valg å ta der.

Forøvrig er dette en kafé, om det kommer noen poster om noe på kanten av topic så er ikke det noen krise sålenge det er unntaket heller enn regelen. Rapporter gjerne til mod hvis det fører til bekkenløsning og andre skavanker :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

AX1200 ble jo testet og hyllet da den var ny. Jeg aner ikke om det alltid har vært eksakt samme innmat i disse siden den gang.

 

Skal ikke lage dette til den store PSU-kveruleringstråden, jeg greier bare ikke å se at en PSU både kan bli hyllet som den beste markedet har å tilby, og samtidig "ofte ha et eller annet problem". Jeg mener å erindre at det var en dårlig batch en gang, men that's about it.

Tenkte mer på flextronics in general, dvs. AX"i" serien til Corsair ser ut til å ha mer problemer enn AX ikke "i" serien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...