Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller bare fra springen. :green:

 

Har ærlig talt aldri merket noe forskjell på vannet. Og med en gang vannet er i kontakt med resten av utstyret så er det en god sjanse for at vannet blir såpass "skittent" at det blir litt meningsløst. :)

 

Mitt vannkjølingsutstyr har jeg aldri klart å holde fri for luft og partikler.
Men greit nok, om man ikke har andre tilsetningsstoffer i vannet så kan det jo være ekstra greit å holde mikrobe-antallet på en minimum. :wee:

 

Skal like å se den mikrobegjengen som liker seg i -15 grader vann med 55 % frostvæske og og et liv i mørke rør. :cool:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Synes egentlig det burde vært lov å "reklamere" i slike tråder som denne, Classified-tråden o.l. De er vel redde for at folk skal spamme tråder med det de selger, men det er jo bare å banne de som spammer. Hardware (og spesielt overklokkings)-miljøet i Norge er ikke SÅ stort at det gjør noe, greit å kunne selge å kjøpe litt enklere mellom hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke lov å reklamere her, men jeg la ut noen fullcover-blokker og en antatt fungerende Eheim 1046 med et par mangler... up for grabs før det går på dynga :) sjekk brukten.

Jeg syntes vel ikke det du skrev nå var å reklamere, jeg!

Tenker mer på det som å si ifra :p eller informere :D

Så det forresten den dagen det ble lagt ut ;)

Lenke til kommentar

Synes egentlig det burde vært lov å "reklamere" i slike tråder som denne, Classified-tråden o.l. De er vel redde for at folk skal spamme tråder med det de selger, men det er jo bare å banne de som spammer. Hardware (og spesielt overklokkings)-miljøet i Norge er ikke SÅ stort at det gjør noe, greit å kunne selge å kjøpe litt enklere mellom hverandre.

 

Ja, stemmer bra det.

pcben på Classifieden jeg kjøpte av deg lyser hele tiden rødt, hva betyr dette?

 

Forøvrig meget bra innpakning.

Endret av Sermoni
Lenke til kommentar

 

Ja, stemmer bra det.

pcben på Classifieden jeg kjøpte av deg lyser hele tiden rødt, hva betyr dette?

 

Forøvrig meget bra innpakning.

Er et rødt lys når du kjører i "LN2" modus har jeg merket på mine tre classified. ;-)

 

Ikke at det har noe med LN2 å gjøre, for ingen ville vel nøyd seg med 1.2v og 115 power target på LN2 :p

Lenke til kommentar

Er et rødt lys når du kjører i "LN2" modus har jeg merket på mine tre classified. ;-)

 

Ikke at det har noe med LN2 å gjøre, for ingen ville vel nøyd seg med 1.2v og 115 power target på LN2 :p

 

Woho.

 

Mye jeg ikke skjønner tho. Har ASIC på 82.6%.

 

Prøver med 1.35, 1.75V og 1.242 i Classified tool.

 

Så 300MHz + og 860 på memory, men det kræsjer faen meg hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...