Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å gå for apogee drive II pumpe/blokk løsningen, da det er en bedere løsning for meg.

 

Angående vanntank, bruker jeg et gammelt DDC pumpe lokk som jeg tilpasser litt :]

 

Skulle egentelig bestille deler i dag, men har selfølgelig surra vekk bankkortet mitt, så må betale med PayPal, men det får jeg ikke gjort før pengene jeg har ført over er kommet inn på kontoen..

Lenke til kommentar

Grønne disker spesielt, vil kunne skru seg av når de ikke blir aksessert. Men også Windows har mulighet til å sette disker i dvalemodus etter en viss tid. Har ikke hatt problemer med at de spinner opp i Win 7 i hvert fall. Både grønne og "svarte" disker.

 

Problemet var vel heller at det tok noen sekunder å starte de opp hver gang jeg skulle hente informasjon fra dem, og jeg ikke hatte brukt de på en stund.

Lenke til kommentar

På jobb så er det rimelig strenge krav til hvordan du skyller en loop, og da må man regne seg frem til hvor høy flow du har på skyllevannet for å få det rent nok. Hvilken temperatur du skyller med trenger nok ikke ha alt for mye å si, hvor kraftig vannstråle/raskt vannet skylles med har nok større innvirkning. :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å koble sammen 2 PWM vifter til samme kontakt (Noctua NF-P12 PWM) og plugge de inn i hovedkortet for å kunne styre de via software?

 

Tenker på om kansje hovedkortet registrere begge turtallene, så om begge viftene spinner med 1000rpm, så viser hovedkortet det dobbelte, og om det, er det problematisk?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å koble sammen 2 PWM vifter til samme kontakt (Noctua NF-P12 PWM) og plugge de inn i hovedkortet for å kunne styre de via software?

 

Tenker på om kansje hovedkortet registrere begge turtallene, så om begge viftene spinner med 1000rpm, så viser hovedkortet det dobbelte, og om det, er det problematisk?

det er ingen problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...