Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må virkelig rose lyden i dette spillet. Kan ikke komme på noen andre spill som kommer i nærheten av ett lydbilde som er både så realistisk og samtidig gir så mye innlevelse. Er det nærmeste virkeligheten jeg har hørt i allefall.

+1, det er heilt utruleg kor skummelt det kan vere med ekte 5.1 headset og BF3. Har fleire gongar hoppa i stolen pga enorme eksplosjonar eller plutselege lydar.

Lenke til kommentar

Blir det slik at Back To Karkand på en måte blir "lukket", slik at du ikke får poeng osv der? Siden f.eks gamle BF2 våpen er med, som ikke er med i stats systemet etc.

 

Det tviler jeg sterkt på du.

 

og utifra en trailer av B2K pakka som ble postet for noen sider tilbake så skulle det komme 10(?) nye våpen. Så de blir helt sikkert med i statistikken.

Lenke til kommentar

Tipper det blir som Vietnam i BFBC2, altså en egen del der kun B2K-mapsa rulleres. Og det kommer vel en oppdatering av battlelog.

 

---

Veldig få som er Support virker det som dessverre, er jo aldri ammo å finne.

For kjedelig klasse rett og slett? Greit å ha ammo-kasse, ja, men å bytte bort RPG eller healt packs/defib.? Nope.

Lenke til kommentar

Veldig få som er Support virker det som dessverre, er jo aldri ammo å finne.

For kjedelig klasse rett og slett? Greit å ha ammo-kasse, ja, men å bytte bort RPG eller healt packs/defib.? Nope.

 

Hm, har helt motsatt erfaring selv. - Liker godt å spille support på brett men ikke "må" være ngi, men opplever ofte at "alle" er support, så må spille assault selv.

Lenke til kommentar

Tipper det blir som Vietnam i BFBC2, altså en egen del der kun B2K-mapsa rulleres. Og det kommer vel en oppdatering av battlelog.

 

---

Veldig få som er Support virker det som dessverre, er jo aldri ammo å finne.

For kjedelig klasse rett og slett? Greit å ha ammo-kasse, ja, men å bytte bort RPG eller healt packs/defib.? Nope.

KJEDELIG?

LMG, C4 og uendeleg med ammunisjon? Kanskje det minst kjedelige i universet.

Lenke til kommentar

KJEDELIG?

LMG, C4 og uendeleg med ammunisjon? Kanskje det minst kjedelige i universet.

:hmm: Kanskje jeg bør teste Support litt mer. Menne, hvor blir det av all ammoen?

 

edit: Fant en ammo box nå. Like ved C på Damavand, til venstre ved sandhaugen der, der lå den en!

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Kjøpte BF3 til pc nå på torsdag som var. Spilt en hel del siden det.

 

Har alltid gamet BF2 helt fra starten og vært en blodfan. Men jeg klarer ikke enda å få den samme feelingen som jeg gjorde når jeg gamet BF2, håper den kommer snart da jeg har begynt å sette meg litt inn i spillet.

 

Endel ting som jeg savner, blandt annet singleplayer mode hvor du kan lære å fly f.eks

 

Å slik de har gjort det nå at en må unlocke alt uansett hva, syntes jeg kanskje er litt kjipt.

 

Men sålangt et meget kult spill, noen maps som er kjedligere enn andre.

Lenke til kommentar

Spiller Support selv, og pelmer nå ut ammo her og der, er jo poeng for pokker :p Men selvfølgelig, det å få Mortar var jo litt artig da, trenger bare en spotter, eneste sikre målene er de andre med Mortar.

Dog M249 er forbanna artig når en får 200kulers magasin, og en gjemmer seg. Der er da minusen igjen når en går over til f.eks Assault som løper rundt med 30 kulers magasin... går fort tom

 

Men merker at det support ikke er den mest spilte klassen når en er en av de 3 andre, og har vært i live en stund, kanskje de må uppe poengsummen pittelitt på ammokasser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...