Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig irriterende at man ikke kan joine et bra lag. Rundt 99% av gangene jeg joiner et game, så ender jeg opp på et elendig lag.

 

Sjæl. Noen ganger kan jeg få de utroligste scores, tar over sinnsykt mange flagg eller mcoms, men laget mitt er en gjeng hengerumper. Det er vel hovedårsaken til at jeg har 0.8 i win/lose ratio og 1.6 i kill/death ratio

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig irriterende at man ikke kan joine et bra lag. Rundt 99% av gangene jeg joiner et game, så ender jeg opp på et elendig lag.

 

Sjæl. Noen ganger kan jeg få de utroligste scores, tar over sinnsykt mange flagg eller mcoms, men laget mitt er en gjeng hengerumper. Det er vel hovedårsaken til at jeg har 0.8 i win/lose ratio og 1.6 i kill/death ratio

Irriterer meg også, det virker som enkelte bevist endrer lag (så fort de får sjangsen) til det laget som ligger best ann, bare for "vinne".

 

Og det virker heller ikke som autoteambalance gjør noe som helst nytte for seg, for det blir jo de samme lagene runde etter runde..

Lenke til kommentar

Veldig irriterende at man ikke kan joine et bra lag. Rundt 99% av gangene jeg joiner et game, så ender jeg opp på et elendig lag.

 

Sjæl. Noen ganger kan jeg få de utroligste scores, tar over sinnsykt mange flagg eller mcoms, men laget mitt er en gjeng hengerumper. Det er vel hovedårsaken til at jeg har 0.8 i win/lose ratio og 1.6 i kill/death ratio

Langsiktig sett vil du ha 1.0 win/loss-ratio om du er en gjennomsnittlig god spiller. Der "god" defineres hvor mye du birdrar til at teamet vinner. Langsiktig sett vil ikke din 50/50 risiko for å havne på det "dårlige" laget utgjøre stor forskjell på ratioen din, det er her din egen prestasjon kommer inn. Om du har 0.8 etter 200 kamper er det du som er en under gjennomsnittet.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan skill level er kalkulert ut? Jeg forstår det virkelig ikke. Hvorfor har BiterBas høyere skill enn Wrulor for eksempel?

post-39786-0-39158400-1320607545_thumb.jpg

 

Vet ikke helt nøyaktig hvordan det blir kalkulert, men det er en slags fortløpende vurdering på hvor bra du spiller. Er du en som bare tar kills, men ikke bidrar med andre ting som å ta flagg, revive, gi helse/ammo, assists osv osv så vil du få lav skill.

 

Er du motsatt, altså en som hjelper squad, gir liv/reviver/ammo, tar flagg, reparerer kjøretøy osv så vil du få en høy skill.

 

Har ingenting med hvor lenge du har spilt eller hvor mye score du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig irriterende at man ikke kan joine et bra lag. Rundt 99% av gangene jeg joiner et game, så ender jeg opp på et elendig lag.

 

Sjæl. Noen ganger kan jeg få de utroligste scores, tar over sinnsykt mange flagg eller mcoms, men laget mitt er en gjeng hengerumper. Det er vel hovedårsaken til at jeg har 0.8 i win/lose ratio og 1.6 i kill/death ratio

Langsiktig sett vil du ha 1.0 win/loss-ratio om du er en gjennomsnittlig god spiller. Der "god" defineres hvor mye du birdrar til at teamet vinner. Langsiktig sett vil ikke din 50/50 risiko for å havne på det "dårlige" laget utgjøre stor forskjell på ratioen din, det er her din egen prestasjon kommer inn. Om du har 0.8 etter 200 kamper er det du som er en under gjennomsnittet.

 

Irriterer meg over det samme... Liker som regel å spille på 64 player maps. Og da har ikke du alene så mye å si. Og selv med 590 SPM og en KD på over 2.2 og prøver så ofte som mulig å ta objectives etc. etc. ligger W/L ratioen på "latterlige" 1.33 :thumbdown:

 

Kan noen forklare meg hvordan skill level er kalkulert ut? Jeg forstår det virkelig ikke. Hvorfor har BiterBas høyere skill enn Wrulor for eksempel?

post-39786-0-39158400-1320607545_thumb.jpg

 

Vet ikke helt nøyaktig hvordan det blir kalkulert, men det er en slags fortløpende vurdering på hvor bra du spiller. Er du en som bare tar kills, men ikke bidrar med andre ting som å ta flagg, revive, gi helse/ammo, assists osv osv så vil du få lav skill.

 

Er du motsatt, altså en som hjelper squad, gir liv/reviver/ammo, tar flagg, reparerer kjøretøy osv så vil du få en høy skill.

 

Har ingenting med hvor lenge du har spilt eller hvor mye score du har.

 

Jeg tok et raskt google søk på dettte her en dag og fikk en forum post fra BF BC 2, hvor en dude forklarte at skill poenget blir beregnet av hvor bra du gjør det i forhold til andre folk. Altså om du gjør det mye bedre enn folk med høy skill level, får du syk boost, gjør du det dårligere enn folk med lav skill level synker den masse.

 

Er det ikke noobtube i BF3? Kun M320?

 

Du kan bruke den som en noobtube, bare velg den rail greia på det midterste tilbehør tingen på våpene og M320 istedenfor medpac, så er den festet under våpene ditt

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...