Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers?

 

Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka.

 

Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene...

 

 

 

 

 

... og kutt ned på selvmedisineringa... ;)

Den rosa elefanten gir jo mest poeng da. :p

 

Men seriøsts, Jeg var en gunner på en ok pilot og jeg fikk 9 kills uten problemer. Skjønner ikke hvorfor andre ikke klarer å få 1 kill engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter i samme båt som pxK jeg. Men jeg sliter med å fly, skal pracce på en tom server.

Det jeg sliter med er de forbanna flyene, det er jo nesten (<--) umulig å ta noe med machine gun. Og det er 5 kills/fly som skal ned først... Yay.

 

Jeg har bestilt meg en billig Logitech-joystick (og to nye mus, BF3 er noe som setter testosteronet i kok merker jeg), håper det hjelper litt på flyegenskapene mine, som er ikkeeksisterende. Vi er to stk som sliter med å fly, ene har 51 spm i jet. Jeg har dårligere... Jeg har fått flares, men akkurat nå har jeg ikke headset, så flare hjelper jo lite.

 

Tro meg, du vil bare syns flyving er enda vanskeligere med en joystick hvis du aldri har brukt en før.

Lenke til kommentar

Sitter i samme båt som pxK jeg. Men jeg sliter med å fly, skal pracce på en tom server.

Det jeg sliter med er de forbanna flyene, det er jo nesten (<--) umulig å ta noe med machine gun. Og det er 5 kills/fly som skal ned først... Yay.

 

Jeg har bestilt meg en billig Logitech-joystick (og to nye mus, BF3 er noe som setter testosteronet i kok merker jeg), håper det hjelper litt på flyegenskapene mine, som er ikkeeksisterende. Vi er to stk som sliter med å fly, ene har 51 spm i jet. Jeg har dårligere... Jeg har fått flares, men akkurat nå har jeg ikke headset, så flare hjelper jo lite.

 

Tro meg, du vil bare syns flyving er enda vanskeligere med en joystick hvis du aldri har brukt en før.

Jeg har spilt diverse Flight Sim med joystick en gang i tiden, og sist jeg sjekka så vet jeg at bak er opp, fram er ned osv. Da i fly, heli vet jeg ikke, men det er vel samme der.

 

Mus er no-go, jeg får ikke helt fly-feelingen med musa, det blir så.. fake for min del. Joystick føler jeg som mer ekte og at jeg har mer kontroll.

 

Er det forresten forskjell på Sukhoiene og F/A-18 i måten de er å fly? Synes Sukhoien virket seigere.

Endret av SevenTenSplit
Lenke til kommentar

Hadde en veldig fin runde tidligere igår:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/2944454/1/232612818/

 

Det var ganske kjekt nå ene mostanderen klikket mentalt. Her har vi utdrag fra chatlog:

 

 

 

[19:07:27] Madman4235 > tjnome fucking huso

[19:07:47] Madman4235 > fucking baseraper

[19:07:48] Siemn > DEf D

[19:09:51] Turbo_Djura > sry

[19:09:56] CyberReDab > ....np

[19:12:06] lusse3 > cetsi, no offense but really? he killed both of us infront of u

[19:13:06] Turbo_Djura > STOP CAMP U LOOSING NOOBS

[19:14:02] Matsnork > anyone got c4?

[19:14:08] lusse3 > I do

[19:14:18] Matsnork > then get the tank :)

[19:14:31] lusse3 > i'll try

[19:14:35] lusse3 > dieing as soon as I spawn

[19:14:47] Matsnork > shot 4 rockets on it, but to no avail

[19:15:26] lusse3 > not a chance :D I'm too n00b to plant the c4 on it

[19:15:27] Madman4235 > turbo hdf

[19:18:40] Matsnork > teams?

[19:20:08] Madman4235 > homo baseraper

[19:20:13] Madman4235 > and tank noobs

[19:23:05] bolvik > fuck

[19:23:06] bolvik > sorry

[19:24:30] Turbo_Djura > GUDELIVE WHAT FOR A HACK U USE

[19:24:47] Gudleifkiller > the one called skills

[19:26:05] Madman4235 > tjnome fucking tank noob

[19:26:54] Turbo_Djura > DRIVE ASSHOLE DRIVE

[19:30:39] Turbo_Djura > TJOME IS A WALL HACKER HAHAHA REPORT ALOWED IDIOT

[19:30:48] Turbo_Djura > WRONG GAME FOR HACK

[19:30:48] Hansien > No, he is not

[19:30:59] Hansien > Your just to fat to hide..

[19:31:17] Turbo_Djura > SAY BB YOUR CD KEY WILL BE BANNED

[19:31:29] MadRefsa > u mad bro?

[19:31:35] Gudleifkiller > its not illegal to own you

[19:31:59] bolvik > tjnome is just a silly retard

[19:32:10] Hansien > Say whaat?

[19:32:23] Hansien > Turbo, its not TJ's fault that you suck

[19:32:30] Hansien > Get over it man!

[19:32:31] bolvik > he lives on a squad of engineers repairing his tanks

[19:32:36] Hansien > Correct!

[19:34:09] Turbo_Djura > REPORTED

[19:34:43] bolvik > i would say that he lives on one of the games big disadvantages

[19:35:39] bolvik > 3 words, learn to play

[19:35:47] Hansien > .

[19:36:33] CyberReDab > he can report all he want.. without reasonable PB ss it just a

[19:36:38] CyberReDab > deleted file

[19:36:55] bolvik > he is not doing anything ilegal

[19:37:02] bolvik > just abusing a disadvantage

[19:37:03] CyberReDab > i kno

[19:37:14] CyberReDab > thats why he cant have any pb ss

[19:37:20] bolvik > basically ruinging the whole game

[19:37:29] Hansien > Trollolol

[19:37:37] Hansien > '

[19:37:53] bolvik > indistructable tanks ruins pretty much

[19:39:08] Turbo_Djura > jaja

[19:39:22] Turbo_Djura > IS A MULTI HACK

[19:39:55] Zadnitza > what tank is indestr?

[19:40:15] Turbo_Djura > HAHAHA HOW HE CNOW NICE

[19:40:26] Hansien > Lol, you was spotted

[19:40:29] Gudleifkiller > proxy

[19:40:33] Hansien > He used the radar..!

[19:40:50] Turbo_Djura > SHUT UP

[19:41:02] Turbo_Djura > YOUR MAMA USE MY KOCK

[19:41:13] bolvik > tjnome, srsly, learn to play

[19:41:19] CyberReDab > dude.. how old r u

[19:41:25] bolvik > u abuse every single disadvantage of the game

[19:41:27] Turbo_Djura > he is hacking is ok

[19:41:39] Hansien > Learn to play? He is killing you guys, and hes great at it..

[19:41:44] bolvik > no hack, just really fucking bad

[19:42:30] Turbo_Djura > jaja

[19:42:40] Turbo_Djura > ing

[19:42:48] Turbo_Djura > is ok reported

[19:42:52] Tjnome > aah :(

[19:43:10] Hansien > Naaw.. Your so cute when your angry, turbo!

[19:43:33] hajkatt > are you stupid?

[19:44:27] bolvik > well well, vbg

[19:44:31] Turbo_Djura > ^

[19:44:37] bolvik > thanks for ruining retards

[19:44:41] CyberReDab > sry

[19:44:46] hajkatt > STOP THE TK DAMNIT

 

 

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay:

 

 

Internet hackers have released a crack which will allow legitimate Battlefield 3 buyers to play the game without the need for Origin. The service, which has been plagued with issues since release, has become synonomous with disinterested support and half-assed solutions - as well as collecting information about you, your habits and your hardware for marketing purposes.

 

Heh, vil ikke tenke på hva de hackerene samler i sammen :!:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt diverse Flight Sim med joystick en gang i tiden, og sist jeg sjekka så vet jeg at bak er opp, fram er ned osv. Da i fly, heli vet jeg ikke, men det er vel samme der.

 

Mus er no-go, jeg får ikke helt fly-feelingen med musa, det blir så.. fake for min del. Joystick føler jeg som mer ekte og at jeg har mer kontroll.

 

Er det forresten forskjell på Sukhoiene og F/A-18 i måten de er å fly? Synes Sukhoien virket seigere.

Det er for min del helt umulig å fly med mus. Det er veldig enkelt å fly med joystick.

 

Helikopter så endrer du pitch og roll med joystick. Hvis du da bruker A-D for yaw left/right så blir det veldig mye enklere, samtidig som du korrigerer høyde og stilling med joystick. W-D for å stille motorkraft. Skal bare litt øving til, og Flight Sim er et bra verktøy for å lære seg det. :)

Lenke til kommentar

Håper alle som bevist sitter under bakken og skyter folk får statsen sin nullstilt, akkurat som Dice gjorde i BF2

 

Hvem bryr seg om stats anyway? :p

 

Er ikke det som er poenget. Poenget er at de mister alt de har unlocket, ergo må starte på nytt. ;)

 

 

 

 

Hvor finner jeg toalettet? Blir jo skutt på hele tiden, og det koster penger!

For en setniing, for et navn. For en profil. +1

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Spillte en fantastisk rush runde på Damvand peak eller hva det heter, der du stuper utfor fjellet ^^. Var på defence laget og blei møkkalei av at alle bare låg å campet i fjellene og husene nedenfor. Tok min kjære scar, festet lyddemper, foregrip og det fantastiske siktet som egentlig er tenkt til de amerikanske supportvåpen. begynnte å snike meg rundt langs ytterkantene av brettet og plukket ned en hæv med snipere og andre tullinger samt å spotte som en gal. og sånt fortsatte det på hele brettet. Dæven det var gøyt.

Endte opp med en K/D ratio på litt over 2 med litt over 30 kills og 15 death. ( døde en del på siste post v å forsvare det objektive i lagerbygget. mislike sterkt lag som ikkje gidder gjøre det de skal :S :p )

Lenke til kommentar

Hadde en veldig fin runde tidligere igår:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/2944454/1/232612818/

 

Det var ganske kjekt nå ene mostanderen klikket mentalt. Her har vi utdrag fra chatlog:

 

[19:26:54] Turbo_Djura > DRIVE ASSHOLE DRIVE

[19:30:39] Turbo_Djura > TJOME IS A WALL HACKER HAHAHA REPORT ALOWED IDIOT

[19:30:48] Turbo_Djura > WRONG GAME FOR HACK

[19:30:48] Hansien > No, he is not

[19:30:59] Hansien > Your just to fat to hide..

 

simpsons_comic_book_guy1.jpg?w=300&h=300

best comeback ever.

Endret av Balli
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers?

 

Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka.

 

Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene...

 

 

 

 

 

... og kutt ned på selvmedisineringa... ;)

Den rosa elefanten gir jo mest poeng da. :p

 

Men seriøsts, Jeg var en gunner på en ok pilot og jeg fikk 9 kills uten problemer. Skjønner ikke hvorfor andre ikke klarer å få 1 kill engang.

 

Faktum er ofte at de fleste helikopterpiloter flyr for voldsomt til at gunner klarer å få særlig mange treff på målet. Når man halvparten av tiden ikke engang ser målet så sier det seg selv at det blir lite kills.

 

Om piloten må fly slik for å ungå å bli skutt ut av lufta av AA/fly er en ting, men litt mer avbalansert flyving, så skulle du sett mye mer kills utav gunner i de fleste tilfeller.

 

Kanskje below radar og stealth kombo er nødvendig for å gjøre det bra i helikopter?

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da kan man legge seg med god samvittighet :)

 

post-110845-0-70919600-1320540104_thumb.png

 

Spilt som recon eller? :p

 

nei æsj. Hva tar du meg for ;) 0 min som recon. Den runden var engineer i tanks. Kjørte rundt og tok sikkert 20 flagg ;) ødela 15 andre kjøretøy også :)

 

Hehe hørtes bra ut. Må si engineer er den mest underholdende klassen i spillet :)

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers?

 

Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka.

 

Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene...

 

 

Det er nok mye sant i det. I hvert fall det jeg merker når jeg er gunner.. Enten så kræsjer piloten etter 3 sek. eller så flyr han veldig klønete for den som er gunner. Tror nok litt radar og stealth er tingen.

 

 

... og kutt ned på selvmedisineringa... ;)

Den rosa elefanten gir jo mest poeng da. :p

 

Men seriøsts, Jeg var en gunner på en ok pilot og jeg fikk 9 kills uten problemer. Skjønner ikke hvorfor andre ikke klarer å få 1 kill engang.

 

Faktum er ofte at de fleste helikopterpiloter flyr for voldsomt til at gunner klarer å få særlig mange treff på målet. Når man halvparten av tiden ikke engang ser målet så sier det seg selv at det blir lite kills.

 

Om piloten må fly slik for å ungå å bli skutt ut av lufta av AA/fly er en ting, men litt mer avbalansert flyving, så skulle du sett mye mer kills utav gunner i de fleste tilfeller.

 

Kanskje below radar og stealth kombo er nødvendig for å gjøre det bra i helikopter?

Lenke til kommentar

dæven det er mange skummelt dårlige piloter ute å flyr :p. igår teamkillet en meg og 3 andre iløpet av de første 4 sekundene av gamet fordi han tok av og krenget kraftig bakover så hele helikopteret gikk rett i bakken.

Må nesten se at en fyr kan fly før eg setter meg i helien med han nå, blir bare så irritert av tullinger som kræsjer pga sånne ting. skikkli fly/ passasjerfobi :p

 

Edit: virker nesten som større sannsynlighet at du blir drept av et fly / helikopter som kræsjer i huet på deg en at de faktisk skyter og dermed dreper deg.

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...