Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli lei hele bf3 opplegget. Skulle ønske jeg var av den typen som kunne legge et spill på hyllen et par måneder. Det er jo bare en haug med feil og dårlige beslutninger i dette spillet. Dårlig balanserte våpen, dårlige maps. Jeg har også problemer med hakking, sannsynligvis pga memory leak (jeg får 50-60 fps). Jeg klarer ikke å bruke cden til å installere spillet. Og nylig klarer jeg heller ikke å starte spillet. Kjenner jeg dice rett blir ikke feilene rettet før i januar.

Våpenbalansen er jo super. Eneste jeg kunne ønsket meg var en liten nerf av AEK971, F2000 og SCAR-H. Og IRNV siktet selvfølgelig. Det er faktisk stort sett standardvåpnene som er best hvis man ser bort ifra de tre nevnte.

 

kva servere folk her henger på?

Battlefield.no (multigamer.no) har de mest stabile serverne jeg har testet. TV2 har sprengt kapasiteten og er relativt ustabile.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Commo rose er faen meg ubrukelig. Har hittil ikke brukt den en eneste gang.

hva er commo rose?

Når man holder inne Q i et sekund eller to, får man opp en meny hvor man kan skrike ut forskjellige ting som feks "Need backup!" "Enemy spotted" osv.

 

For min del så kunne de fjernet hele driten. - Har blitt drept et utall ganger i det siste når jeg sikter på noen og skal spotte de før jeg trekker av i tilfelle de skulle komme unna, og så går jeg ut av zoom fordi jeg holder inne Q et mikrosekund for mye.

 

Kan jeg flytte BF3 over fra vanlig hdd til SSD uten at jeg må reinstallere? Iallefall det som var planen, men ser ikke ut som Origin spiller på lag.

 

Det enkleste er å bare flytte BF3-katalogen til SSD, og så lage en symbolsk lenke fra der BF3 lå til der du la den. - Funker glimrende.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Virker som de bare kastet inn commo rose bare for å tilfredsstille veteranene. Men hjelper jo ikke det når det bare er et halvhjertet forsøk.

 

Enig. Den er jo completely useless og mer til irritasjon enn glede. Spesielt siden den kommer opp til stadighet når jeg prøver å spotte folk.

Lenke til kommentar

Den burde komt opp fortere, og vært mer brukenes. Hadde ikke hatt noe i mot at den flashet "fullscreen" som i BF2 og 2142 hvis den var like funksjonabel som der.

 

If it ain't broken, don't f*cking fix it! Men det er bare enda ett eksempel på funksjonalitet som DICE klarer å gjøre mer eller mindre perfekt i en iterasjon, for så å ødelegge hardt i neste ved å utelate funksjonalitet som allerede er patchet inn i forrige. Og det er ikke som om de har hatt for lite tid...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...