Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi mange av oss blir for konsentrert på å fly at de ikke hører biiipene :blush:

 

 

2 engineers i tandem med stingers/igla så er heli dødt. Evt. ett fly/heli med Heatseekers. siden de kan locke/fyre av, vente på flares og så locke rakett nr 2 raskt.

 

Stingers/Igla kan lett ungås med fly ved å stige til 700 meter eller høyere.

Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"?

Kunne de ikke bare skjult disse?

 

Ja. Jeg har opplevd at folk har whinet om at de lissom skal få fordeler. De har ikke helt forstått at de sikkert bare er der for intern testing og egentlig aldri burde vært vist i lista i det heletatt. Selv om M240 med 6x scope hadde vært fedt :p

 

 

Nerowulf: Primært rifle scopes til MGer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Mange velger jo også å "legge" bort Medic-delen, og gå for noe annet. Blant annet å kunne bruke noe annet en defrib. f.eks.

Defib. kan ikke velges bort, men første hjelp kan. Jeg blir revivet ganske ofte, noen ganger for ofte. Det nye systemet med å akseptere revives fungerer alt for dårlig. Flere ganger så blir jeg drept på nytt før jeg i det hele tatt får mulighet til å ta ett valg. Det burde være slik at man ikke kommer til livet før man har spesifikt bedt om det.

--

 

Rpg mot infanteri har jeg lite problem med, hva enn som er effektivt. Hoved våpenet mister mye effekt på avstand, da er Rpg ett greit alternativ. Jeg bruker ikke mye rpg mot infanteri, men der hvor situasjonen krever det så tenker jeg meg ikke om to ganger før jeg drar den opp.

 

Javlin syntes jeg ikke er spesielt bra, den er fire and forget, men det tar jo ca 5-6 sekunder å få lock. Selv med ekstra ammo så har du bare 3-4 stykker, mot 9 rpg, og du kan ikke skyte uten lock. Så rpg er mye bedre i de fleste situasjoner. Det eneste gangene javlin er bra, er når tanken er langt unna.

Lenke til kommentar

Enig i at RPG vs infanteri ikke er så ille - man må jo benytte seg av mulighetene spillet gir. Men det er kjedelig når folk står og spammer RPG-missiler og har tilnærmet ubegrenset tilgang til disse. Antall missiler og tid til resupply skulle kanskje vært endret på. Finnes det noe minste rekkevidde på disse, eller vil de sprenge et mål en meter unna?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...