Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er lett å få disabled med fly, selv med mus, trenger ikke mange skudd før det blir disabla, Og når du prøver å få "lock-on" da venter du bare til han skyter ut flares, når det er gjort så skyter du flyet ned med missiler etterpå siden de ikke kan gjøre noe.

 

Ser meg ikke som en mester dog, men det funker. :p

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

dæven eg fikk 2 nydelige a-a kills når jeg fløy istad. fløy på kharg island over b-c punktene. ser plutselig en jet svirre rundt litt på siden av meg så hiver flyet rundt og legger meg bak ham. havner kjapt i god posisjon, tok litt tid å lære hvordan flyna reagerer på kontrollene i spillet, og pepprer en lang og fin salve i han til flyet går opp i røyk og flammer. streifer videre et par sek til eg ser en lagkamerat i et fly jage etter en motstander. krenger, legger meg kjapt mellom begge to, morsomt nokk i veldig fin posisjon her også ( skjer langtifra alltid :p ) og fyrer av en ny salve. kabOOm!

 

dæsken det var deili ^^

Lenke til kommentar

Hysterisk og t-bagge folk etter du har drept de da.

 

Kjipt at ikke alle jetene slakter tanks like lett som A-10 og Frogfoot. Er så fett å angripe ovenfra når kompiser caller inn air-support.

 

stemmer, men du kan jo unlocke rocket pods da, det er jo en trøst. men ja, nærmest avhengig av at noen spotter for deg. går så fort at det e vanskli å skjelne tanksen blant røyk å anna stæsj.

Lenke til kommentar

Rocket pods er useless imo. Eneste som duger er A-10 og Frogfoot sin minigun eller å få en kompis til å lasermerke og så ta dem ut med guidet missiles. En prosess som er håpløst vanskelig av mange grunner.

 

klarer ikke du som flyr å låse inn de guida missilene selv? :O er man avhengig av en tulling på bakken for å gjøre det? det hadde jo vært tragisk... (har ikke fått de enda)

Lenke til kommentar

peoplez of diskusjon.no

Y U NO PLAY ON DISKUSJON.NO SERVER?

 

HC og no 3d spotting = :wallbash:

 

Den perfekte server er vel Vanilla, 64 bit og uten 3rd person view i vehicles. Muligens uten killcam også.

 

3d spotting i BF3 synes jeg funker ganske så bra. Men om tankdrivers vil se hvem som er rund dem så får de pokker specce proximity scan!

 

 

edit: 64 bit faktisk, mente selvsagt 64 player. :!:

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rocket pods er useless imo. Eneste som duger er A-10 og Frogfoot sin minigun eller å få en kompis til å lasermerke og så ta dem ut med guidet missiles. En prosess som er håpløst vanskelig av mange grunner.

 

klarer ikke du som flyr å låse inn de guida missilene selv? :O er man avhengig av en tulling på bakken for å gjøre det? det hadde jo vært tragisk... (har ikke fått de enda)

 

Ja, noen må spotte dem. Dessuten er spotte devicen et stasjonært utstyr som du setter ned på bakken og som avgir et kraftig rødt lys i retning den som blir spottet. I tillegg får jo tanksen en alarm om at den er i ferd med å bli spottet, så er i grunn veldig vanskelig å få til.

 

Skal nevnes at man kan få spotte devicen på helikopter og tanks etterhvert også, og da er den ganske allright etter min erfaring. Men guidet missiles fra fly er sinnsvakt vanskelig å bruke imo.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...