Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Da kan man legge seg med god samvittighet :)

 

post-110845-0-70919600-1320540104_thumb.png

 

Spilt som recon eller? :p

 

nei æsj. Hva tar du meg for ;) 0 min som recon. Den runden var engineer i tanks. Kjørte rundt og tok sikkert 20 flagg ;) ødela 15 andre kjøretøy også :)

 

Hehe hørtes bra ut. Må si engineer er den mest underholdende klassen i spillet :)

 

Utvilsomt, føler meg naken som noe annet, en hel horv slemme tanks/vehicles rundt om:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan man legge seg med god samvittighet :)

 

post-110845-0-70919600-1320540104_thumb.png

 

Spilt som recon eller? :p

 

nei æsj. Hva tar du meg for ;) 0 min som recon. Den runden var engineer i tanks. Kjørte rundt og tok sikkert 20 flagg ;) ødela 15 andre kjøretøy også :)

 

Hehe hørtes bra ut. Må si engineer er den mest underholdende klassen i spillet :)

 

Utvilsomt, føler meg naken som noe annet, en hel horv slemme tanks/vehicles rundt om:P

 

Stemmer! Men kjipt å måtte velge mellom anti tank eller anti air. For ender ofte opp med "feil" :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvilken unlocks bruker dere andre til jets? Hva er den beste comboen

 

eg bruke stealth, rocketpods og flares. har ikke unocket de laserstyrte bombene enda men skal ta en nærmere vurdering når den tid kjem.

Jeg synes folk må bli bedre å spotte tankser/ helikoptre spesiellt, resten også selvfølgelig, men det er til stor hjelp for de som flyr om laget vil at man faktisk skal ødelegge noe på bakken og ikke bare andre fly. Er ganske vanskli å se en tanks som skjuler seg mellom trær eller hus om han ikke er spottet, samme med heliene. og de er jo ganske destruktive mot infanteri så skjønner egentlig ikke hvorfor folk ikkje gidder.

 

 

Annet tema: hvordan er hardcore mode med tanke på skaden anti vehicle skyts gjør? f. eks. javelin, rpg, rocketpods. skade på kjøretøy eg sikter til.

Er litt irriterende at en tanks tåler 3 javeliner når an egentlig ikke engang skal tåle 1.

Lenke til kommentar

dæven det er mange skummelt dårlige piloter ute å flyr :p. igår teamkillet en meg og 3 andre iløpet av de første 4 sekundene av gamet fordi han tok av og krenget kraftig bakover så hele helikopteret gikk rett i bakken.

Må nesten se at en fyr kan fly før eg setter meg i helien med han nå, blir bare så irritert av tullinger som kræsjer pga sånne ting. skikkli fly/ passasjerfobi :p

 

Edit: virker nesten som større sannsynlighet at du blir drept av et fly / helikopter som kræsjer i huet på deg en at de faktisk skyter og dermed dreper deg.

 

 

Høres nesten ut som meg. Men er ikke det (ikke spilt på noen dager). Men på kragh (?) island så spawnet jeg som pilot med Z11 og alle plassene opptatt.

Så skyter havocen på meg :o Er jo ikke ff på, men kulene har litt for mye masse og helikopteret mitt blir skutt på siden og går i bakken. Fikk meget med kjeft fra de som satt på. Men enda mer plagsomt at det er mulig å gjøre sånt. Noen ganger når jeg blir skutt med fientilg AA så skjer det samme, møkk :/

Lenke til kommentar

 

Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers?

 

Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka.

 

Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene...

 

 

 

 

 

... og kutt ned på selvmedisineringa... ;)

Den rosa elefanten gir jo mest poeng da. :p

 

Men seriøsts, Jeg var en gunner på en ok pilot og jeg fikk 9 kills uten problemer. Skjønner ikke hvorfor andre ikke klarer å få 1 kill engang.

 

Faktum er ofte at de fleste helikopterpiloter flyr for voldsomt til at gunner klarer å få særlig mange treff på målet. Når man halvparten av tiden ikke engang ser målet så sier det seg selv at det blir lite kills.

 

Om piloten må fly slik for å ungå å bli skutt ut av lufta av AA/fly er en ting, men litt mer avbalansert flyving, så skulle du sett mye mer kills utav gunner i de fleste tilfeller.

 

Kanskje below radar og stealth kombo er nødvendig for å gjøre det bra i helikopter?

 

 

Det er ikke nødvendig men det hjelper enormt med below radar skal jeg tro, men extinguisher hjelper nok mest. Siden gunneren kan ta flares og du kan ta extinguisher så kan det bli en knall kombo.

 

Fly for voldsomt, tja helikoptere er vanligvis i maps hvor det er jets, så man må være i bevegelse konstant og lavt hvis man vil overleve. Jeg bruker å "hover" rundt flags men det hjelper visst ikke for dårlige gunnere. Du vet du har en dårlig gunner når du klarer å ta infantry med rocket pods og gunneren bare skyter på tre.

 

Hvilken unlocks bruker dere andre til jets? Hva er den beste comboen

Bruker maintenace, extinguisher og rocket pods.

 

Jeg bruker stealth/radar-heatseekers og brannslokkeren. Brannslokkeren er i mine øyne verdt mye mer en flares

Flyet spenger vel om man får 2 raketter på seg samtidig?

Extinguisher gjør at du går tilbake til 53% hp om du går under 50%. Og 2 heatseekers tar hp ned til cirka 5% eller noe.

 

Så hvis du har maintenace + extinguisher, da er det ganske vanskelig å skyte deg ned.

Endret av pxK
Lenke til kommentar

om det er 2 som ikke kjenner hverandre som flyr sammen kan det bli ganske vanskelig for gunneren å forutse flymønstrene, finne fi og ha rett vinkel på gunneren til enhver tid.

Prøver å gjøre det lett for gunnerne mine å finne og treffe mål men er fader ikke alltid like lett, spesiellt om du er nødt til å fly raskt og lavt og bare har kort tid på deg på å fyre av salvene.

 

Generellt er vel det å oppdage infanteri fra lufta noe som kan være ganske vanskelig.

Lenke til kommentar

Hm, et stort problem i Hardcore mode med FF er jo andre på laget som løper rett forann en.

Spilte med IRNV score så løper teammates foran meg når jeg skyter på fienden, blir jo tk da.

Ender med kick som blir for dumt.

 

Noen andre som har problemer med at spillet henger på "Connecting" hvis det er 1 ledig slot på servere?

Lenke til kommentar

Hvordan i helvete bytter man squad? Forsøkte flere ganger men blir i den samme uber-sniper møkk squaden som ikke gjør en shit for laget

 

Du kan jo begynne med å trykke Esc ingame :p

 

 

Trykk på leave squad

 

Trykk deretter på den squaden du vil joine

 

Vent på at "join" skal komme opp rett under

 

Trykk på join :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg savner M136 AT4 fra BC2 (den du styrer raketten selv). GIEF plix

 

i den virkelige verden styrer en vel ikke at4en selv eller tar eg feil?

du har jo javelinen om du ønsker noe som søker seg på målet. eneste er at den ikke gjør så mye skade som jeg mener den burde. kanskje litt meir enn smawen ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...