Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også digger Metro Cq, blir noen sinnsyke fighter rundt B med 64 spillere.

 

:thumbdown:

 

Jeg synes Metro Conq 64 + det gruve-mappet er helt idiotisk på 64 størrelse... Blir jo total stillingskrig. I gruve mappet har bare sett punkt "C" (det inne i tunnelen) blitt tatt over EN gang på kanskje 8 runder. Som regel vinner det laget som først får dette :dontgetit:

 

Metro ender alltid med nadespam opp og ned trappene der inne på "togstasjonen".

 

Med bedre team, så blir det bedre :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat et godt inntrykk av spillet til nå. Jeg har "spilt" online i en liten time nå, og med det mener jeg å spille noen minutter før jeg blir "kicked by an administrator". Veldig kjekt det der... I tillegg kryr det selvsagt av "feige" gamere som kun dreper med RPG og sånt. Ofte blinker det grønne streker på skjermen og jeg hakker og flyr rundt veldig ofte. Da er det helt uspillbart. Ikke et eneste kill har blitt registrert heller, sikker fordi jeg blir kicka hele veien.

 

Andre som har problemer som meg? Ja, spiller på PC :)

Lenke til kommentar

Admin-kicking Skjedde noen ganger i betaen også.

Det KAN jo hende det faktisk er en admin som syns man spiller for bra og kicker deg :p Who knows.

 

Sjansen for det er minimal med meg, da jeg sugde HARDT stort sett hele tiden. 3/18 i k/d ratio etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Admin-kicking Skjedde noen ganger i betaen også.

Det KAN jo hende det faktisk er en admin som syns man spiller for bra og kicker deg :p Who knows.

 

Sjansen for det er minimal med meg, da jeg sugde HARDT stort sett hele tiden. 3/18 i k/d ratio etc.

 

DET kan jeg love deg ikke er problemet med meg, heter Peedee i battlelog. De statsa der er ikke mye å skryte av. :)

Lenke til kommentar

Admin-kicking Skjedde noen ganger i betaen også.

Det KAN jo hende det faktisk er en admin som syns man spiller for bra og kicker deg :p Who knows.

 

Sjansen for det er minimal med meg, da jeg sugde HARDT stort sett hele tiden. 3/18 i k/d ratio etc.

 

Da er adminsa en gjeng med retards. Jeg begynnte å spille på morgen i dag på Bazaar eller hva den bana nå heter (det var en TV2 server) omtrent 10 folk satt og pusha på og jeg kom fra siden kasta en granat drepte 3 stykker skjøyt alle av dem, 2 sekunder etter jeg drepte han siste..bam kicked..Det er første gangen jeg tok så jævelig av. Hater hvis jeg blir straffa pågrunn av position luck.

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Fra D2D:

 

This product is available for purchase in Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, and the United Kingdom.

 

Altså ikke Norway. Her har vel Origin en avtale ellernoe. Dessuten er "release date" satt til 28. oktober der på LE.

 

Hvorfor spørre her istedet for å gå dit og sjekke selv egentlig?

 

Det enkleste og raskeste er jo å stikke på elkjøp og kjøpe det til 350 kr og installere fra DVD.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat et godt inntrykk av spillet til nå. Jeg har "spilt" online i en liten time nå, og med det mener jeg å spille noen minutter før jeg blir "kicked by an administrator". Veldig kjekt det der... I tillegg kryr det selvsagt av "feige" gamere som kun dreper med RPG og sånt. Ofte blinker det grønne streker på skjermen og jeg hakker og flyr rundt veldig ofte. Da er det helt uspillbart. Ikke et eneste kill har blitt registrert heller, sikker fordi jeg blir kicka hele veien.

 

Andre som har problemer som meg? Ja, spiller på PC :)

Har du aldri spillt BF2 eller BC2? Dette er helt normalt og ikke noe unikt for bF3.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...