Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker.

Jeg bumper denne jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker.

Jeg bumper denne jeg...

Det beste er å ta kontakt med EA support. De har en live chat som fungerer bra.

Lenke til kommentar

This is strange. Er på ein server der ein DICE-gjeng bestemte seg for å spele, tydelegvis.

Hvordan ser du at det er DICE? Selv om de kaller klanen sin for DICE, betyr ikke det at de er DICE-ansatte :p

 

Dei har unike dog tags som det står Battlefield 3 Dev Team på. :p

 

Dei var ganske gode - sidan alle var på same lag så vart jo dei stakkars pubbarane på det andre laget steamrolla.

Lenke til kommentar

Har merket at tastaturet er bedre å bruke når man skal stikke av fra noen, og til sikting må jeg nesten bruke musen. Noen andre tips til flyging?

 

Stikk da du blir beskutt, fly aldri i rett linje, hold deg i bevegelse, skyt alltid ned jets først, helier er lett å strafe, ikke kast bort tiden på bakkemål, blir du skadet så må du fly bort så du regenererer, fly etter folk i 3-person & skyt dem i 1-person, bruk flares, osv :thumbup:

Endret av Karmany.
Lenke til kommentar

hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det?

 

Ren spekulasjon, men det er ikke mulig det er punkbuster? i Beta var det tilfeller av at brukere fikk "admin kick" som egentlig var punkbuster.

 

har lasta ned PBsetup og oppdatert den, men det hjelper forsatt ikke.. :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det?

 

Ren spekulasjon, men det er ikke mulig det er punkbuster? i Beta var det tilfeller av at brukere fikk "admin kick" som egentlig var punkbuster.

 

har lasta ned PBsetup og oppdatert den, men det hjelper forsatt ikke.. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...