Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt litt igjennom SP og er det noen andre som syntes at Normal difficulty var unormal vanskelig for å være normal?

 

Kanskje det er meg som har en vane å gå litt rambo når det kommer til FPS, men jeg har spilt andre FPS som CoD og BC1-2 på hard, og Normal i BF3 virker mer som Hard og kanskje Veteran på CoD spillene.

Endret av HipsterPatrick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg har en grei pc til å kjøre BF3, Gtx 560ti og hele pakka, kjører spillet på high veldig smooth. Noe på ultra også. Når jeg spiller en runde (hvis jeg kommer inn, det er ikke altid det skjer siden .exe fila må avsluttes inniblandt.) så starter spillet relativt smooth, da mener jeg rundt 40-50 fps til og med. Men etter 3 minutter så begynner det å hakke helt grenseløst også enten disconnecter jeg eller bare hopper ut av spillet..hva er problemet? Kan ikke være skjermkortet og driverne. Noen andre som har det problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt igjennom SP og er det noen andre som syntes at Normal difficulty var unormal vanskelig for å være normal?

 

Kanskje det er meg som har en vane å gå litt rambo når det kommer til FPS, men jeg har spilt andre FPS som CoD og BC1-2 på hard, og Normal i BF3 virker mer som Hard og kanskje Veteran på CoD spillene.

 

Fordi cod-spillene er beregnet på utålmodige barn i forhold til battlefield-spillene :p

 

Runda black ops på høyeste vanskelighetsgrad på 5 timer liksom

Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt igjennom SP og er det noen andre som syntes at Normal difficulty var unormal vanskelig for å være normal?

 

Kanskje det er meg som har en vane å gå litt rambo når det kommer til FPS, men jeg har spilt andre FPS som CoD og BC1-2 på hard, og Normal i BF3 virker mer som Hard og kanskje Veteran på CoD spillene.

 

Synes egentlig ikke Normal var så veldig vanskelig, men nå spiller jeg BF3 SP veldig defensivt da:)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet svar på crashinga? "bf3.exe has stopped working" :hrm:

Jeg får også denne meldingen, ofte på slutten av rundene, når ting skal oppsummeres så blir skjermen bare svart/blå i bf3 fargene men ingen ting skjer, før jeg selv må ta ctrl + alt del og oppgavebehandling, så ser jeg at spillet har sluttet å virke :/ Kjedelige greier som jeg håper vil bli fikset på :)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt igjennom SP og er det noen andre som syntes at Normal difficulty var unormal vanskelig for å være normal?

 

Kanskje det er meg som har en vane å gå litt rambo når det kommer til FPS, men jeg har spilt andre FPS som CoD og BC1-2 på hard, og Normal i BF3 virker mer som Hard og kanskje Veteran på CoD spillene.

 

BC-2 var vanskeligere på easy enn på hard :thumbup: Du hadde fler fiender som hitta lavere, men det var lettere på hard fordi da hadde man 3 fiender kontra 10 :p

 

Det gleder meg å høre at SP er vanskeligere :love:

Lenke til kommentar

Sliter med at jeg blir randomly kicket av administrator jeg. Ser en hel haug med andre på tv2 serverne som har samma problem da. Så har vel muligens noe med punkbuster å gjøre?

 

Og har dere ping i battlelog? Ping vises på et par servere på de første to søkene. Etter det forsvinner den bare....

Lenke til kommentar

Sliter med at jeg blir randomly kicket av administrator jeg. Ser en hel haug med andre på tv2 serverne som har samma problem da. Så har vel muligens noe med punkbuster å gjøre?

 

Og har dere ping i battlelog? Ping vises på et par servere på de første to søkene. Etter det forsvinner den bare....

 

Skulle akkurat til å skrive det samme. Ble kicket av admin akkurat nå

 

Lastet ned PB, tar en manual update for å se om det hjelper

Endret av _Bulldog_
Lenke til kommentar

Syns ikke SP er vanskelig i seg selv (spiller på Normal), men merker jeg ofte møter på bakketopper som gjør det litt vanskelig å skjønne hvordan man kommer videre. Disse hadde jeg flere av i BC2 som resulterte i at jeg ikke runda det før for ett par uker sia. Steder jeg hittil har gått på en vegg er den walkwayen hvor du skal plukke opp en MG. Rakk knapt nok å komme meg opp på greia før jeg ble skutt. Løsningen ble å gå ned igjen etter at jeg henta geværet og legge meg ned. Der satt jeg og skjøyt på enemies som kom løpende i to like baner. Andre stedet det stoppa litt for meg er i tanksen. Jeg ble truffet uansett om jeg kjørte fremover, sto stille, rygga eller litt variert fart.

 

Jeg har fått inntrykket at AI sikter seg inn på meg så fort jeg stikker fram hodet. Ser at de skyter på mine team mates, men så fort jeg stikker fram hodet så går alle for meg. Beste eksempelet var da jeg fant en enemy som sto og skøyt på mine team mates. Rakk knapt nok å se han før han snudde 180 grader og begynte å skyte på meg.

 

Forresten noen andre som detter ut av games helt random og får beskjeden om at de blir kicka av admins? Syns det er rart at TV2 plutselig skal begynne med det på halvfulle servere.

Lenke til kommentar

Ser ut til at vi er en del som har problemer med random admin kick ja, jeg hadde ikke dette da jeg spillte i går... noe som kom med siste update?

 

**Si ifra om det hjelper da bulldog. Prøvde vanlig reinstall her, men det hjalp ikkeno.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er skrevet før, men jeg snakket med Kundeservice hos Elkjøp og de sa at vi kom til å få ekstra gode i etterkant slik at vi fikk det ekstra som skulle følge med. Dette kunne ta flere uker, sa personen jeg snakket med.

 

Er litt for dårlig, men men - får vel bare vente. Det spilte forresten ikke noen rolle om man hadde åpnet spillet, da det kun var snakk om en "kompensasjon". Så da spørs det om det faktisk er snakk om kompensasjon, men om man får det man i utgangspunktet hadde rett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...