Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at vi er en del som har problemer med random admin kick ja, jeg hadde ikke dette da jeg spillte i går... noe som kom med siste update?

 

**Si ifra om det hjelper da bulldog. Prøvde vanlig reinstall her, men det hjalp ikkeno.

 

Det at du blir kicket og det står admin, så er det som regel Punkbuster som gjør det. Prøv å se om ikke du kan oppdatere den eller noe. Det var i hvert fall mange problemer med det i Betaen.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte LE versjonen fra greenmangaming.com (270,-) ellerno natt til onsdag - en av de siste plassene som solgte LE versjonen. Tror BF3 står oppført som LE i origin (her kan jeg ta feil, jeg rakk bare såvidt å teste det i går natt) - men kan ikke se å ha mottatt noe ekstra Back to Karkand kode?

 

Har dere som bestilte LE versjonen gjennom origin fått en egen seperat Karkand kode pr. epost i etterkant?

Lenke til kommentar

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Hvis profilen din stemmer:

 

 

Maskinvare (PC):

CPU: Intel Core 2 Duo [email protected]

Motherboard: Asus P5Q Pro

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

 

Visste du at BF3 krever veldig mye cpukraft? Iallefall i retail versjonen. Her er hva cpuload er for meg med 980x @4.2 og HT=off

 

Ser det ut som en dualcore cpu er nok? :hmm:

 

 

 

 

Edit: For mange hjelper det å Disabled hyperthreading for dem som bruker Intel cpu. Dette hjalp for meg også med å få mere stabil fps. Kan faktisk anbefales på det sterkeste.

 

Ja, jeg mangler litt på cpu kraft, men det forklarer ikke hvorfor retail versjonen krever mer cpu kraft en betaen. For meg så kjørte betaen helt fint både på caspian border og på metro. Jeg ville heller tro at spillet ville kreve mindre cpu kraft.

Lenke til kommentar

Singleplayer-delen rammes også av script-helvetet til Call of Duty-spillene. Det mest åpenlyse er at man ikke får lov å åpne masse dører selv.

Må vente til en treig team mate posisjonerer seg riktig så HAN kan åpne døra du prøvde for 1 minutt siden.

 

Nå er det vel det som er riktig prosedyre dersom man skal åpne en dør? Løper du på er sjangsen større for at du dauer enn hvis du har cover av teammates. Det hele skal jo virke som en ekte krig :)

Lenke til kommentar

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Hvis profilen din stemmer:

 

 

Maskinvare (PC):

CPU: Intel Core 2 Duo [email protected]

Motherboard: Asus P5Q Pro

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

 

Visste du at BF3 krever veldig mye cpukraft? Iallefall i retail versjonen. Her er hva cpuload er for meg med 980x @4.2 og HT=off

 

Ser det ut som en dualcore cpu er nok? :hmm:

 

 

 

 

Edit: For mange hjelper det å Disabled hyperthreading for dem som bruker Intel cpu. Dette hjalp for meg også med å få mere stabil fps. Kan faktisk anbefales på det sterkeste.

 

Ja, jeg mangler litt på cpu kraft, men det forklarer ikke hvorfor retail versjonen krever mer cpu kraft en betaen. For meg så kjørte betaen helt fint både på caspian border og på metro. Jeg ville heller tro at spillet ville kreve mindre cpu kraft.

 

 

Jau, men Beta er Beta, gammel build og alt det der.

 

Dice har selv gått ut med anbefaling om quadcore for god ytelse. BF3 er et av få spill som faktisk setter en standard om dagen, i motsetning til mange andre som produserer spill til konsoll og porter til PC.

Lenke til kommentar

Lurt å sjekke ihvertfall de siste postene da før du spør om flere har samme problem da peedee. Men ja.

 

Får bare satse på at d ordner seg snart. Sjekke om d er samma problem på alle serverne(sannsynligvis).

 

Hehe... har hengt med her i tråden i en 6-700 sider eller så :) Men trøtt i dag, og latskapen lenge leve.

 

For vedkommende som foreslo oppdatere punkbuster, så greit forslag det. Men jeg skjønner ikke hva som skal ha endret seg siden sent i natt til jeg skrur på PC'n nå i formiddag. Jeg har heller ingen spesielle "glupe" programmer eller ting/tang på denne PC'n her som skulle påvirke noen ting.

 

Jeg har forøvrig god ping 12-17ms i game browseren på TV2. Spilt online siden mandag kveld.

 

Får se om det ordner seg. Får fyre opp Xbox versjonen så lenge og teste litt hvordan den er ;-)

Lenke til kommentar

fytti helsikken så rått d e!!

0 problematiske bugs til nå og bare 2 små "feil". Med den lyden å utsende føler man for en gangs skyld at man virkelig ikkje har lusst å bli truffet av en skit fordi det høres jå jækla vondt ut. awesome :w00t:

 

Ikke lenge til jeg får leke meg med EOD roboten heller :p

 

Skulle bare ønske at lagkameratene begynner litt med revive istedenefor å glo i lufta.

 

Nattåpent var også en ting for seg selv, game hadde leigd inn " dørvakter " i marines uniform, joggesko, rød ansiktsmaling og vernebriller til å stå i døra å fyre opp kinaputter når salget startet. +1 for omtanken :thumbup:

Fikk med colt 1911, spectat kit, strike at karkand + de derre mapsa og et helt svart og stilrent aluminiumscover i tilleg til det vanlige :love: :love:

Lenke til kommentar

Jeg også digger Metro Cq, blir noen sinnsyke fighter rundt B med 64 spillere.

 

:thumbdown:

 

Jeg synes Metro Conq 64 + det gruve-mappet er helt idiotisk på 64 størrelse... Blir jo total stillingskrig. I gruve mappet har bare sett punkt "C" (det inne i tunnelen) blitt tatt over EN gang på kanskje 8 runder. Som regel vinner det laget som først får dette :dontgetit:

 

Metro ender alltid med nadespam opp og ned trappene der inne på "togstasjonen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...