Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke foreløpig nei. Når vi spillte i går, og det ble for få spillere på en servere, måtte vi bare stå stille i basen og hoppe helt til det kom nok folk, så man får ikke leiket seg på en tom server så vidt jeg vet. Men jeg er ikke snauere enn at jeg bare tar et heli eller jet og peiser rundt, selv om det i 100% av tilfellene til nå har gått rett til helvete :p Får til heli sånn halvveis, men med jeten får jeg ikke til en dritt hehe. Men jeg er mer ground vehicle og infantry mann så tror jeg komemr til å holde meg der.

 

Noen fler enn meg som DIGGER de AA tanksene? Kan knerte både ground- og air vehicles + infantry. Er ekstremt effektive mote helis, men jetene er litt mer vriene.

 

Du er klar over at du kan spawne rett inn i fly og heli? Slipper å stå å hoppe for å så løpe til flyene

Nei, men det er veldig lett å lære seg til det, Helikopter er mye lettere å fly i BF 3 enn det var i BC2. Og jeg takler ikke å styre med musa. så jeg bruker kun tastaturet når jeg styrer fly og heli.

På konsoll er helikoptre hardere en i bc2. Mye hardere

 

Var på Elkjøp på Carl Berners plass og kjøpte inn BF3 til PS3 (ikke limited edition). Inne i coveret lå det kode til Back to Karkand :thumbup: (ikke noe physical warfare).

Det du har fått er online pass. Men tror ikke den inkluderer back to karkan. D en nøklen finnes i alle covre med kun limited får karkan

Lenke til kommentar

Er det flere her som har samme problem som meg på pc versjonen? Jeg har helt samme bugg som i beta, jeg kan ikke se våpenet mitt eller sikte krysset, men ellers fungerer alt bra. Noen måte å fikse det på? hjalp ikke å reinstallere..

 

installere nyeste skjermkortdriver?

 

 

Har gjort det å men vil fortsatt ikke fungere :\

Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt fra komplett? Jeg har ikke fått det enda..

 

Får få ut aggresjonen min ved å knerte tusenvis av sivile i GTA IV da :(

Fetteren min bestilte BF3 LE og han fikk beskjed om at de sendte det igår, litt dårlig spør du meg.

 

Selv kjøpte jeg BF3 LE på Origin, har preloaded det og gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb for å prøve det ut =)

Lenke til kommentar

Hmm... Vurderer faktisk å kjøpe meg BF3 til PS3, men det blir ikke det første spillet jeg kjøper meg. Jeg har allerede forhåndsbestilt AC Revelations. Og jeg skaffer meg nok MW3 og Batman Arkham City før jeg kjører på med BF3! Er ikke spesielt fan av Battlefield generelt, da jeg syns det som regel blir altfor mye. Er ikke noe glad i at man kan sprenge seg gjennom vegger osv. MEN! Det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...