Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det meningen at man må holde høyreklikken inne for å sikte?

 

Du kan velje mellom toggle og hold zoom i options.

 

Er det forresten berre eg som saknar eit filtreringsval for spelartal? Når det er 64-spelarkart så er eg veldig lite interessert i noko mindre.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det forresten berre eg som saknar eit filtreringsval for spelartal? Når det er 64-spelarkart så er eg veldig lite interessert i noko mindre.

Nei, å kunne filtrere på kartstørrelse burde vært ett selvfølge. Men når man ser på tidligere BF spill, så har server browseren aldri vært bra nok ved lansering, og flere ting har blitt patchet inn. Det som er merkelig, er at når de lager ett nytt BF spill, så tar de ikke utgangspunkt i siste versjon av browseren fra forrige spill, nei de lager tydeligvis ting på nytt og glemmer alt det spillerne ba om. Så må vi be om det samme en gang til. Det som er positivt er at browseren denne gangen har langt færre mangler enn tidligere :)

 

Jeg finner ikke options :blush:

Edit: er det ingame, eller er det i battlelog?

Ingame

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker.

Jeg bumper denne jeg...

Det beste er å ta kontakt med EA support. De har en live chat som fungerer bra.

Takk for svar. Kunne du linket til denne chatten? Alt jeg finner er https://help.ea.com/no/battlefield (Den tingen til høyre) og her må jeg logge meg inn for å spørre.

Lenke til kommentar

Noen her som har specact kit?

Jeg bestilte fra cdon (pc download), men usikker på om jeg faktisk har fått specact kit eller ikke da jeg ikke har mulighet til å få spilt før på tirsdag. Finner ingentin om verken specact kit eller back to karkand på battlelog hvertfall.

Synes hele LE opplegget er dårlig gjennomført og lite oversiktlig for å være ærlig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen her som har specact kit?

Jeg bestilte fra cdon (pc download), men usikker på om jeg faktisk har fått specact kit eller ikke da jeg ikke har mulighet til å få spilt før på tirsdag. Finner ingentin om verken specact kit eller back to karkand på battlelog hvertfall.

Synes hele LE opplegget er dårlig gjennomført og lite oversiktlig for å være ærlig :thumbdown:

 

Mulig det er butikkene sine feil? Ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor CD-keyen ligger i standardutgaven? Jeg finner den ikke. I manualen, hvor det står serial number, er hele feltet blankt.

 

Retail har jo ikkje ein faktisk manual, berre ein kvit lefse med noko quickstart-dilldall. Men det er der nøkkelen skal stå, så om den ikkje gjer det, burde du ta ein tur i butikken og få ein ny kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...