Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke akkurat et godt inntrykk av spillet til nå. Jeg har "spilt" online i en liten time nå, og med det mener jeg å spille noen minutter før jeg blir "kicked by an administrator". Veldig kjekt det der... I tillegg kryr det selvsagt av "feige" gamere som kun dreper med RPG og sånt. Ofte blinker det grønne streker på skjermen og jeg hakker og flyr rundt veldig ofte. Da er det helt uspillbart. Ikke et eneste kill har blitt registrert heller, sikker fordi jeg blir kicka hele veien.

 

Andre som har problemer som meg? Ja, spiller på PC :)

Har du aldri spillt BF2 eller BC2? Dette er helt normalt og ikke noe unikt for bF3.

 

Nei, ikke på PC før. Jeg spilte BC2 på PS3 men da gikk det så og si kun i singelplayer. Men greit å vite at dette er "normale" problemer :)

Lenke til kommentar

OBS OBS

 

 

Jeg har sikre kilder på at Elkjøp har fått Limited Edition i noen butikker! Der det ikke skulle kommet Limited. Dermed, feilen som har skjedd med forhåndsbestillinger er at de har blitt sendt ut til butikker! Disse ble levert i dag. Burde da være mulig for folk som fikk feil å få riktig versjon.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker.

Lenke til kommentar

ok, nå forstår jeg ikke en dritt her, for virker som denne hd pakken ikke er instalert automatisk på ps3??

 

Hvordan får jeg instalert den da?

 

edit: Eller glem det, sikkert bare jeg som hadde litt for høye forventinger til textures på ps3 versjonen ;)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Flere som ikke har mottatt back to kara... koden sin ennu? Forhåndsbestilte i august på orgin.

På min fysiske kopi av BF3 LE PC står det følgende over CD-keyen:

 

"SERIAL KEY ALSO GIVES AUTOMATIC ACCESS TO BACK TO KARKAND ONCE RELEASED".

 

You are now informed, over.

Kan avkrefte at det gjelder for orgin, skal vist få en egen mail med kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...