Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har fått en oppløsnings nøkkel for battlefield 3 limited edition fra Origin nå? Fikk en for 10min siden, men spillet funker jo allerede her...

 

Det er vel en slags kvittering. Så du har CD-key osv.

Det som var mer interessant var en mail jeg fikk rett over 1 med physical warfare kode, som man løser inn gjennom origin om det var noen som lurte.

Lenke til kommentar

Hmm... spilt de fleste maps nå, men må si de virker kjedelige, industri og mye trange bygninger rundt overalt.

Finner liksom ingen "favoritt". Ellers virker det bra, men gode maps er jo grunnlegende for at spill skal være bra. ?

Hadde håpet det hadde kommet nye maps som er like bra som BF2 hadde i det minste... vel vel godt at karkand expansion pack kommer med gode maps fra BF2 ihvefall (forhåpentligivs snart)... :hrm:

Så å si enig, alle conquest mappene er meh. Eneste jeg liker så langt er Kharg island og canals men de er ikke akkurat "gode" maps.

 

Synes også at flag plasseringa er helt random.

 

Må dessverre si meg enig her

 

...tror man blir dritt lei av å se containere etter man har spilt bf3 en stund ;)

Lenke til kommentar

Men så kvalifiserer heller ikke BC til å være i selve BF-gjengen, så sånn sett er det vel bare positivt :)

 

Angående mapsa så er det en del som virker litt rart. Spesielt cluster opplegget med flaggene. Savner litt bedre utnyttelse av rommet på de store mapsene sånn sett. Men mapsene er vel ikke akkurat dårlige heller. Eller er det noen som føler seg skuffet over mapsene så langt?

 

Eller så kommer jo Karkand, Wake, Gulf of Oman og Sharqi Peninsula snart tilbake :)

Men må si jeg syns det er litt rart at de ikke har med Dalian eller Dragon Valley istedetfor Gulf of Oman..

Endret av Goldshoten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått Spillet fra Gamezone? Mitt eksemplar ble sendt ut igår, og pleier vanligvis å komme dagen etter, det har det ikke gjort. Er en smule skuffet nå, Gamezone skal liksom være de beste når det kommer til levering og servic etc..

 

Samme greia her.

 

Kamerat bestile ett par dager etter meg, og vi fikk begge sendingsbekreftelse samtidig.

 

Han bor 50m unna meg, han har fått spillet, ikke jeg.. :cry:

Lenke til kommentar

Men så kvalifiserer heller ikke BC til å være i selve BF-gjengen, så sånn sett er det vel bare positivt :)

 

Angående mapsa så er det en del som virker litt rart. Spesielt cluster opplegget med flaggene. Savner litt bedre utnyttelse av rommet på de store mapsene sånn sett. Men mapsene er vel ikke akkurat dårlige heller. Eller er det noen som føler seg skuffet over mapsene så langt?

 

Eller så kommer jo Karkand, Wake, Gulf of Oman og Sharqi Peninsula snart tilbake :)

Men må si jeg syns det er litt rart at de ikke har med Dalian eller Dragon Valley istedetfor Gulf of Oman..

 

..kommer sikkert ikke til å kjenne igjen bretta, de er sikkert fulle av containere!

 

Hva er egentlig greia til dice med industri og containere anyway??

 

Hvor blir de av de bretta med små landsbyer og mye åpen natur??Brett som feks BF2 PR har! Faen, tror jeg kommer til å bli relativt raskt lei disse "mapsa":(

Lenke til kommentar

Haha.. Er det såpass ille altså? Jeg har ikke spilt noe enda, venter fortsatt på at PC-en fra Komplett skal komme :)

 

Kontainere var det jo i BF2 også, men få av dem, og det var jo nesten umulig å gjemme seg i de fleste av de, noe som er en bra ting.

 

Er strengt tatt ikke sååå mye kontainere, men alle flaggene på omtrent alle de store åpene bretten er fokusert rundt et industri område, så derfor er det der det meste av kampene foregår(og derfor vill man se mye kontainere)

 

gulf of oman skal visst nok også ha mere bebyggelse en hva det hadde på bf2, så er enda en skuffelse i mine øyne:(

Lenke til kommentar

Ah, skjønner.. Ja, det er det som er litt merkelig på en måte, hvordan flaggene står så mye tettere enn før. Nå har jeg som sagt ikke spilt BF3 enda, men det høres ihvertfall ut som at dette bidrar til å gjøre resten av områdene på mapsene mer eller mindre overflødige. Eller er jeg helt utenfor krigssonen nå?

 

Noe sånt ja!

 

savner feks et stort åpent og relativt flatt brett! Et brett hvor tanks vill dominere(på bakken i det minste)

Lenke til kommentar

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Eller nok heller du eller maskinen som er problemet her. Spillet er jo smooth! Har ikkje hatt et eneste problem de timene eg har spillt så langt.

Lenke til kommentar

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Hvis profilen din stemmer:

 

 

Maskinvare (PC):

CPU: Intel Core 2 Duo [email protected]

Motherboard: Asus P5Q Pro

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

 

Visste du at BF3 krever veldig mye cpukraft? Iallefall i retail versjonen. Her er hva cpuload er for meg med 980x @4.2 og HT=off

 

bf3cpuloadutenHT.jpg

 

Ser det ut som en dualcore cpu er nok? :hmm:

 

 

 

 

Edit: For mange hjelper det å Disabled hyperthreading for dem som bruker Intel cpu. Dette hjalp for meg også med å få mere stabil fps. Kan faktisk anbefales på det sterkeste.

 

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg kom tilfeldigvis til å tenke på, at hvis Elkjøp har priset sitt produkt feil over lang tid (BF3 limited edition), så må man vel kunne konkludere at de med dette så å si kan ende opp med å stjele kunder fra andre som også vil selge BF3. En får vel tenke seg, at de får en fordel av å ha sikret seg et visst volum av kunder, av de kundene som antagelig velger å kjøpe BF3 limited edition når dette produktet er feilpriset og således vil være fristet av å kjøpe hos Elkjøp og det vil ikke være noen grunn til å kjøpe BF3 hos andre.

 

Edit: Jeg fikk Limited Edition i postkassa i dag og da er jeg fornøyd.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...