Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat innstalert spillet fra DVD og lastet ned og kjørt en patch, men får følgende feilmelding i Battlelog:

 

Sorry, Something technical went wrong

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

 

Flere som har dette problemet?

 

ser ut til å fungere nå :thumbup:

Endret av dizzybob
Lenke til kommentar

Har akkurat innstalert spillet fra DVD og lastet ned og kjørt en patch, men får følgende feilmelding i Battlelog:

 

Sorry, Something technical went wrong

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

 

Flere som har dette problemet?

 

ser ut til å fungere nå :thumbup:

 

Jeg får ikke startet spillet engang, det står starting bf3, og ingenting skjer..

Lenke til kommentar

Hmm... spilt de fleste maps nå, men må si de virker kjedelige, industri og mye trange bygninger rundt overalt.

Finner liksom ingen "favoritt". Ellers virker det bra, men gode maps er jo grunnlegende for at spill skal være bra. ?

Hadde håpet det hadde kommet nye maps som er like bra som BF2 hadde i det minste... vel vel godt at karkand expansion pack kommer med gode maps fra BF2 ihvefall (forhåpentligivs snart)... :hrm:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

PROBLEMER!

Trykker på: Join Server (Så prøver den å koble til)

 

Så får jeg denne meldingen: Battlefield 3 has stopped working

Når jeg trykker: "View problem details" for jeg opp dette:

Problem signature:

Problem Event Name: APPCRASH

Application Name: bf3.exe

Application Version: 1.0.0.0

Application Timestamp: 4e9d3315

Fault Module Name: atidxx32.dll

Fault Module Version: 8.17.10.247

Fault Module Timestamp: 4b0ca08b

Exception Code: c0000005

Exception Offset: 000d211b

OS Version: 6.0.6002.2.2.0.256.1

Locale ID: 1044

Additional Information 1: fd00

Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Additional Information 3: fd00

Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

 

Read our privacy statement:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Nuvel. Mapsa er ikke så dårlige. Caspian er en stor og åpen bane med noen skogselementer, Operation Firestorm er enda et digert map med store områder i tillegg til små trange områder, Kharg Island er et veldig stort map med både store sletter og små byområder, Noshar canals er også forhåldsvis stort til en viss grad. Er nok ikke noe spesielt trangere maps enn det var i Battlefield 2.

Lenke til kommentar

@frecjoha

Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3.

Takk for tipse: men hvor gjør jeg det? Viste ikke jeg hadde noe som het "ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD."

Først og fremst: Se om du har det installert :p

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

@frecjoha

Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3.

Takk for tipse: men hvor gjør jeg det? Viste ikke jeg hadde noe som het "ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD."

Først og fremst: Se om du har det installert :p

Nei, kan ikke finne noe som har disse navnene!

Lenke til kommentar

Hmm... spilt de fleste maps nå, men må si de virker kjedelige, industri og mye trange bygninger rundt overalt.

Finner liksom ingen "favoritt". Ellers virker det bra, men gode maps er jo grunnlegende for at spill skal være bra. ?

Hadde håpet det hadde kommet nye maps som er like bra som BF2 hadde i det minste... vel vel godt at karkand expansion pack kommer med gode maps fra BF2 ihvefall (forhåpentligivs snart)... :hrm:

Så å si enig, alle conquest mappene er meh. Eneste jeg liker så langt er Kharg island og canals men de er ikke akkurat "gode" maps.

 

Synes også at flag plasseringa er helt random.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...