Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde spilt mer hvis spillet hadde vært stabilt, men det krasjer selvsagt flere ganger om dagen. Herlig. Kanskje på tide med en ny patch? Har på lik linje med et tusentalls andre ikke klart å finne en løsning på problemet mitt.

 

Fikset krasjingen med å oppdatere biosen til(?) skjermkortet mitt. 560 Ti.

 

Før så krasjet det hvert 15min

Lenke til kommentar

Siste info sier 7 des for PS3, 14 for resten.

 

Det irriterer forøvrig at det ser ut som at det blir ca samme dealen som med Vietnam til BC2. egne servere som kjører BtK mappene (ettersom man må huke av på om man vil søke på B2k servere og/eller vanilla). Sko så inderlig ønske at de kunne kombineres med resten av mappene i rotasjonen også.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Konsoll diskusjon hører hjemme her:

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

 

Bare tåpeligt å dele det opp. det handler om det samme, jeg spiller på xbox, prater fortsatt her, for det som kan skje meg kan like gjerne skje på en PC. Hvis jeg sier "Buhu jeg ble flasha på xboxen min midt på lyse dagen" Så sier du gå til konsoll diskusjonen? Det skjer jo det samme på PC'en.

Lenke til kommentar

Siste info sier 7 des for PS3, 14 for resten.

 

Det irriterer forøvrig at det ser ut som at det blir ca samme dealen som med Vietnam til BC2. egne servere som kjører BtK mappene (ettersom man må huke av på om man vil søke på B2k servere og/eller vanilla). Sko så inderlig ønske at de kunne kombineres med resten av mappene i rotasjonen også.

Tåpelig om det blir slikt. Er jo det samme spillet.

Bad Company 2 og Vietnam-pakka befinner seg i to helt forskjellige tider.

 

Håper og tror at det blir som i Modern Warfare. Altså at det inkluderes. Hvis neste bane er en expansion-map så får de bare beskjed om å kjøpe den, mens resten av folket merker ingenting til det. Så det at man kan velge i server-browser håper jeg er for de som ikke har utvidelsen, slik at de slipper å bli kastet ut p.g.a. manglende utstyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Rent logisk sett så må det jo være delt av nettopp den grunnen Nerowulf nevner, at de som ikke har expansionen ikke skal bli kastet ut pga. manglende innhold.

 

En enkel løsning er dog at vist du browser Back To Karkand servere, at disse har muligheten til å rotere mellom gamle maps i tillegg.

Lenke til kommentar

Siste info sier 7 des for PS3, 14 for resten.

 

Det irriterer forøvrig at det ser ut som at det blir ca samme dealen som med Vietnam til BC2. egne servere som kjører BtK mappene (ettersom man må huke av på om man vil søke på B2k servere og/eller vanilla). Sko så inderlig ønske at de kunne kombineres med resten av mappene i rotasjonen også.

Tåpelig om det blir slikt. Er jo det samme spillet.

Bad Company 2 og Vietnam-pakka befinner seg i to helt forskjellige tider.

 

Håper og tror at det blir som i Modern Warfare. Altså at det inkluderes. Hvis neste bane er en expansion-map så får de bare beskjed om å kjøpe den, mens resten av folket merker ingenting til det. Så det at man kan velge i server-browser håper jeg er for de som ikke har utvidelsen, slik at de slipper å bli kastet ut p.g.a. manglende utstyr.

 

Jeg mener å ha lest det motsatte. Jeg er ganske sikker på at jeg har lest at det blir full integrasjon. Du får opp resten av BtK statsene i battlelog sammen med de vanlige tingene, og serverne kan sette BtK maps inn i den vanlige rotasjonen.

 

Edit:

 

zh1nto har også sagt dette:

*All the weapons that you unlock while playing Back to Karkand expansion pack will be usable when playing Battlefield 3.

*Everything you earn in Karkand will be contributed towards your soldier’s global score.

 

Edit2 fra den offisielle ea/bf bloggen:

 

As with all of the Assignments introduced in Back to Karkand, you can keep building towards these no matter if you play on regular maps or maps from the new expansion pack itself. Your regular persistence will also be intact and keep building up no matter what map you play – Back to Karkand is in this way completely integrated into the base game, including the ability to have a map rotation mixing base game maps with Back to Karkand maps.”
Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...