Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai ai ai, update in progress?

 

Yeah, så det nå! :D

 

Satser på at det er no bra som skjer! new_woot.gif

 

Det er det definitivt:

- nerfen kommer til å gjøre store ting med KDR til folk!

 

Har de fikset så Origin ikke er trojan lenger?

 

Nei, desverre.

 

Ser ut som om det kun var en update for server fixes gitt :-/

Ingen NERF på IRNV nå heller....

Lenke til kommentar

- nerfen kommer til å gjøre store ting med KDR til folk!

Om det ender opp slik er de bra ubrukelige. Først bør de bestemme seg for hva slags modell de ønsker å replikere, og faktisk ta med både fordelene og ulempene den har. Den er latterlig nå, og ender det opp slik blir det enda latterligere.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Okey... Er det noen spesielle porter som må åpnes for at BF3 ikke skal kaste meg ut av serveren hele tiden med: Game disconnected: your connection to the server timed out.? Er liksom denne beskjeden jeg får hver gang etter rundt 15-20 min. spilt. Jeg blir rett og slett veldig lei av denne beskjeden nå at jeg snart mister lysten på og spille spillet noe mere :S Hadde aldri dette problemet med BF2 eller andre online spill jeg har spilt gjennom årene ;)

 

Hadde akkurat samme problem. Ble fikset av å skru av UPNP i router-konfigurasjonen. Gjorde det først ved å endre noen wimdows-systemfiler, det funket ikke. Måtte logge på routeren og gjøre det derfra.

Lenke til kommentar

Ai ai ai, update in progress?

 

Yeah, så det nå! :D

 

Satser på at det er no bra som skjer! new_woot.gif

 

Det er det definitivt:

- nerfen kommer til å gjøre store ting med KDR til folk!

 

Har de fikset så Origin ikke er trojan lenger?

 

Nei, desverre.

 

Ser ut som om det kun var en update for server fixes gitt :-/

Ingen NERF på IRNV nå heller....

Nei det er en stor fix på 765 mb. Altså ikke kun server. Har sett på changeloggen og den er stor

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med IRNV, digger dermiot at den er der.

Jeg bruker den ikke selv, holder meg til red dot.

 

Ved bruk av IRNV, slipper vi mange folk som ligger og camper i busker og kratt. Ser kun fordeler med den.

 

 

Som sagt, jeg bruker ikke IRNV og ligger somregel på toppen av listen, selv om poeng ikke er alt!

 

Jeg håper de beholder den som den er.

Lenke til kommentar

If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:

TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127

UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

Har åpnet alle disse portene nå, så får sjekke om det funker nå da ;)

 

 

 

 

 

Og neida, fikk nå nettopp samme greia igjen.... Game disconnected: your connection to the server timed out. Uansett hva jeg prøver på så vil det liksom ikke funke ;/

Lenke til kommentar

Har de fikset så Origin ikke er trojan lenger?

 

I hvilket grad mener du at Origin er en trojan?

Ikke mine ord opprinnelig :-)

 

Jeg har lest at EA har urimelige krav i EULAen sin, og at Origin overvåker maskinen(hovedsaklig andre EA-produkter). For de som har piratkopierte EA-produkter på maskinen sin, er det meget uheldig. Spørsmålet er om dette nå er endret?

Lenke til kommentar

Når er det denne patchen dere snakker om kommer? Var en update for et par timer siden, men det var bare serverside. Kilde?

 

Updaten det er snakk om er til PS3, senere til 360.

Dette er , i utgangspunktet, den samme som kom til PC forrige uke (?). Men de har slengt på noen ekstra forandringer i forhold til de vi fikk på PC; blandt annet forandring av IRNV.

 

--

 

Slik jeg har forstått det er ikke den nye IRNV såå ille. Det de har forandret er at den trenger litt tid på å fokusere idèt du tar den opp, samt at den er langt mer følsom for lyskilder.

Hvis man leser beskrivelsen av IRNV på Battlelog så ser man jo det som står der ikke er det samme som sånn den faktisk er på PC pdd. "...for low and no ligh scenarios"

Altså ikke dagslys, spesielt ikke midt ute i en ørken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...