Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke flydd mye i BF3, blir ikke helt venn med mus og tastatur i fly og heli.

Håper det blir litt enklere med joystick ;)

 

Fant frem en gammel joystick jeg hadde liggende, men den hadde gameport-tilkobling.

Så det var på tide med en ny. Er ikke akkurat stort utvalg av joysticker nå for tiden syns jeg.

Det var enten Fly 5 eller Extreme 3D. Kanskje det var Extreme 3D jeg skulle valgt?

 

Takk for svar alle sammen, jeg synes at jeg har hørt at det var akkurat denne som ikke var kompatibel med BF3 ( Extreme 3D altså), men hvis den er det tror jeg at jeg lander på den ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"24+7" er fremdeles mindre enn 64 ;) Den fulle Battlefield opplevelsen får du bare på PC. Sånn er det bare. at Sony betalte ekstra for å då 7 dagers ekslusivitet er i så måte bare plaster på et allerede blødende sår for PS3 folket for min del.

 

Jeg er enig. Syns selv det er kipt å være PS3-spiller. Det er jo litt mindre maps, så det skjer jo en del, i alle fall på rush. Har nå gått opp til 628 i SPM, og det er bedre enn mange PC-spillere, uansett om de har 20 flere spillere å skyte på. Så det er ikke så gale. Håper uansett på PS4 eller Xbox 720 (om de blir kalt det) før neste Battlefield spill, så kanskje vi en gang får 64 vs 64+PC grafikk. thumbup.gif

 

Prøvde ikke Microsoft å få til slik at PC og Xbox folk kunne spille med hverandre ? Mente å ha hørt det.

Endret av iDovakhiin
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som iblant sliter med at menyen låser seg, slik at man ikke får bevegd seg? Det skjer med meg en sjelden gang iblant, og da er menyen der uansett hvor mange ganger jeg trykker escape og tab og stort sett alle andre tenkelige knapper på tastaturet. Eneste utvei er å vente på at man blir skutt, eventuelt begå selvmord.

 

I kveld låste menyen seg mens jeg var død og ble revivet. Jeg ble liggende på bakken, ute av stand til å bevege meg, og suicide-knappen var grået ut (kanskje fordi jeg fremdeles var "død"). Der ble jeg liggende i buskene (mellom B og den runde parken i metro) mens angriperne rett og slett løp rett over meg flere ganger. Dette varte i flere minutter helt til runden var over, men heldigvis vant vi på første basen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer paa om det er jeg som suger aa fly eller om jeg har spillet med noen som er virkelig profesjonelle... De skjot meg ned med gatling gun gang etter gang selvom jeg gjorde manovrer som er vanskelig aa skyte paa :@ Og er det bare meg eller er saw utrolig daarlig paa langdistanse? Klarer aldri aa faa kills med den...

Lenke til kommentar

Lurer paa om det er jeg som suger aa fly eller om jeg har spillet med noen som er virkelig profesjonelle... De skjot meg ned med gatling gun gang etter gang selvom jeg gjorde manovrer som er vanskelig aa skyte paa :@ Og er det bare meg eller er saw utrolig daarlig paa langdistanse? Klarer aldri aa faa kills med den...

Det tar litt tid å lære seg å skyte på avstand. Det første jeg lærte var at både kanonen og rakettene har mye lengre rekkevidde enn jeg trodde. Sett siktet på målet og begynn å skyte før du trodde det var mulig.

 

Når det komer til at de skyter deg ned med gatling-gun, snakker du om andre fly da? Det er "veldig" lett å følge etter de aller fleste fly selv om de prøver å gjøre unnamanøvre. Det er heller ikke vanskelig å ta dem med gatling-gun. Jeg foretrekker gatling-gun foran lock-on raketter, så har heller andre perks enn vanlige lock-on.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har prøvd å spille litt hardcore i det siste. For det meste virker det som om jeg og kanskje ett par - tre andre er de eneste som faktisk flytter oss rundt. De andre da sitter i et vindu eller ligger inni en busk hele runden, og venter på at en eller annen stakker (stort sett meg) skal gå forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...