Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes måten Battlefield 3 takler lagg på er så herlig. :love:

 

Ingenting er som å være stuck i en posisjon, ikke kunne bevege seg, kun stå og riste, mens man kan skyte så mye man vil med våpenet man har fremme (man kan ikke bytte våpen), uten å måtte tenke på reload, eller hitpoints på kulene dine. Her blir man stående til man dør eller tar suicide..

 

Eller når man ikke klarer å løpe over en vei siden man stopper opp midt i veien, lagger tilbake, så litt frem, så lagger man litt tilbake igjen, så står man i laggro enda lengre, og en fiende skyter deg. Like fantastisk hver gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei !

 

Til dere som husker meg fra tidligere:

 

Legg meg gjerne til på Battlelog. Spillte BF:BC2 med mange av dere :)

Hadde vært morro å begynt å spille BF3 med dere. BF3 navn: HansiFansi

 

Btw bruker dere noe clan tag? Husker vi brukte [HW.NO] eller [HW] på BF:BC2

 

Heihei Hansi...

 

Addet deg på Battlelog :)

 

Du kan sjekke ut HW.no platoonen : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976824213/

 

Men hvor mange av de som bruker TAG er jeg usikker på :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mortar blir nesten det samme som fly. Mortar mot mortar og fly mot fly

 

Etter de har stilt på rocketpods er fly megaeffektivt mot tanks og minigunen er awesome mot infantry. Fly handler om å ta ut fly og få 3 minutter til å ta ut alle tanks på mapet, for så å gjenta prosedyren.

 

Hvordan fungerer statsene i Platoons? Average stats i for eksempel platoonen min 42nd er 618 SPM, men ser vi på den beste spilleren er tallet 533 SPM. Hvordan henger det på greip?

Lenke til kommentar

Hei !

 

Til dere som husker meg fra tidligere:

 

Legg meg gjerne til på Battlelog. Spillte BF:BC2 med mange av dere :)

Hadde vært morro å begynt å spille BF3 med dere. BF3 navn: HansiFansi

 

Btw bruker dere noe clan tag? Husker vi brukte [HW.NO] eller [HW] på BF:BC2

 

Heihei Hansi...

 

Addet deg på Battlelog :)

 

Du kan sjekke ut HW.no platoonen : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976824213/

 

Men hvor mange av de som bruker TAG er jeg usikker på :p

 

 

Konge :D

Lenke til kommentar

Argh! Holder på å vinne en runde, også blir jeg bytta til det andre laget av serveren for "team balance" og taper.. :hrm:

Verre å komme inn på en server i sekundet runden er ferdig og få "Your team lost".

På den positive siden betyr det at du får en SPM på 12000. Med tanke på at du får Conquest/Rush Ribbon (200 poeng), og det etter bare 1 sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...