Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"24+7" er fremdeles mindre enn 64 ;) Den fulle Battlefield opplevelsen får du bare på PC. Sånn er det bare. at Sony betalte ekstra for å då 7 dagers ekslusivitet er i så måte bare plaster på et allerede blødende sår for PS3 folket for min del.

 

 

Forøvrig så håper jeg også på full integrasjon, men hvordan de har tenkt å gjøre det for de som ikke har pakken er en annen ting. Håper for min egen del at de bare blir disconnected med beskjed om å kjøpe pakken. Skjønt at store deler av spillerene blir borte nå og da kan ikke ha en varierende effekt på spillbarheten på serverene :/ (Samtidig kan det jo også garantere flere free spots for venner ved map bytter da :p )

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ingen fordel å spille med joystick. Er vel heller mer hva du liker, har joystick selv, men syter med å lære meg den :p

 

En fordel med Joystick er (tror jeg?) at du kan regulere farten på flyet mye enklere, med tastatur går du mot toppfart hele tida.

 

Funker det ikke å holde inne S?

Lenke til kommentar

Det er en oppdatert versjon av Cyborg X.

 

Fungerer den bra i BF3?

 

Ah ok. Det er en utfordring.Det må jeg innrømme.

Jeg brukte Logitech Extreme 3D Pro i BF2 som jeg savner.

Den beste jeg noen gang har hatt..Som virket ypperlig i BF2.

Tenkte å kjøpe en Logitech Extreme 3D Pro som jeg kan teste i BF3 også.

 

Men jeg skal lære og bli god i BF3 med flightstick, synes det er for mye stress med keyboard når jeg flyr.

Og det er lettere med flightstick når man har lært seg det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke flydd mye i BF3, blir ikke helt venn med mus og tastatur i fly og heli.

Håper det blir litt enklere med joystick ;)

 

Fant frem en gammel joystick jeg hadde liggende, men den hadde gameport-tilkobling.

Så det var på tide med en ny. Er ikke akkurat stort utvalg av joysticker nå for tiden syns jeg.

Det var enten Fly 5 eller Extreme 3D. Kanskje det var Extreme 3D jeg skulle valgt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...