Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amazon har noe ja. Men du kan ikke bare kjøpe en random hodetelefonforsterker, det handler like mye om matching her som det gjør med høytalere. Hvilke hodetelefoner har du i dag og hvor mye har du eventuelt tenkt til å bruke på en forsterker?

 

Du kan koble den til en cd-spiller ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
er flash skin, for 3.54. diger album art :D

link:

http://iaudiophile.net/forums/showpost.php...mp;postcount=36

 

Takk takk, funker flash skin for DAB versjonen forresten?

 

Merker du mye forskjell i batteritiden i forhold til vanlig skin?

vet ikke, sjekk 4.54 release trpden på iaudiophile. har ikke merket noe på batteriet men er sikkert en forskjell, dog med 52 timer har man en del å gå på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Synes det måtte en hodetelefonstand til nå som jeg har noe å henge opp... laget samtidig en stand til D2'en med en liten minijack som settes i D2en og dt770 jacken settes så i en jack i selve docken. Docken sitter fast med plakatgummi så da er det slutt på å nappe spilleren 20 meter pga tyngden på ledningen

 

home_rig_small.jpg

Lenke til kommentar
Fekk AKGene i dag , og må si meg mektig imponert over lyden som var i dem , lang over alle forventninger :p

 

et par bilder

 

 

Jeg likte av alle ting innpakningen , synst den så litt apple ut faktisk :p

 

 

IMG_4013.JPG

 

 

 

 

IMG_4015.JPG

 

 

 

Jeg å fikk mine i dag, nå ligger de i en skuff å spilles inn til batteriet på D2'en går ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Noen som har et forslag til en hodetelefonforsterker til DT770 PRO 80 ohm? Hvor mye penger bør jeg bruke for å få noe litt bra?

 

Spørs på hva slags spiller du har. Folk med cowon D2 har f.eks testet direkte driving av 770-80 mot å bruke en billig forsterker, og det er ikke noe poeng da lyden faktisk blir dårligere. har du en svak spiller som ipod etc så kan du ha nytte av selv en billig forsterker. Ellers må du nok en del opp i pris, du kan jo ta en titt på eks corda headsix (aka corda xxs), eller du kan gå enda høyere opp. Kort sagt så starter prisene på ca 300/800 avhengig om du har en svak eller sterk spiller, og prisene går så høyt du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...