Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer bilder fra nye squadsystemet.

post-171686-0-68498800-1321962968_thumb.png

 

post-171686-0-93005000-1321962982_thumb.png

 

post-171686-0-27621400-1321963055_thumb.png

 

post-171686-0-69828900-1321963068_thumb.png

Er det slik at du ikke automatisk blir satt i squad nå (ser det er 19 som står som squadless?)? slik at idioter som vil lone wolfe ikke automatisk tar opp plass fordi de er for dumme til å vite hvordan man leaver?

 

 

Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry

oh fuck

Forhåpentligvis mente de stationary AA og ikke Tunguskaen eller LAV-AD'en?

 

Hva er vitsen med at de tomme squadene ligger der i det hele tatt? Hadde vært bedre å bare trykke ny squad når man ønsket å starte en squad.

Fordi (jeg skulle si nintendogenerasjonen, men jeg er jo der :whistle: ) Xbox generasjonen er for dum til å finne utav hvordan ett slikt squad system fungerer. Eller så tror i alle fall spillprodusentene det. Alt blir laget for å være med "accessible".. jeg spyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe de gjerne også kunne endra på var den forbanna flashlighten.. Den er ALT for kraftig. I tillegg kunne de gjort litt endringer på hvor mye det skinner av scopes.. Er ganske unaturlig at et sniper scope, midt på lyse dagen, 200 meter unna, som ikke engang sikter mot meg reflekterer lys rett i ansiktet mitt.. Greit nok at det er for å forhindre snipercamps og slikt, men det finnes da grenser..

Lenke til kommentar

Da blir det kanskje ikke så katastrofe som jeg trodde :)

 

De skulle gjort det slik at IRNV hadde en effektiv rekkevidde på 15-20 meter eller noe slikt. Og tonet ned flashlight i dagslys med ca 75%.

 

Men det kommer nok. Vil tippe at disconnects og C2D problemer står høyere på lista enn gameplay ting.

Og før du begynner å klage på "jamen de fiksa jo på damage på våpen og sånn" - ja, men det er vel omtrent like enkelt som å åpne ett excel ark og endre på noen verdier der.

Lenke til kommentar
Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry

 

 

Hahahahahahhahahahahhahahaha, jeg dør. Som om ikke de var imba nok mot ALT fra før.

 

Som er annen påpekte over så er AA-guns de stasjonære, og ikke de mobile.

 

EDIT: Men når jeg tenker meg om... hvorfor tweake de som står i uncap i forhold til inf?

Endret av hightow
Lenke til kommentar
Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry

 

 

Hahahahahahhahahahahhahahaha, jeg dør. Som om ikke de var imba nok mot ALT fra før.

 

Som er annen påpekte over så er AA-guns de stasjonære, og ikke de mobile.

 

EDIT: Men når jeg tenker meg om... hvorfor tweake de som står i uncap i forhold til inf?

 

Mot spawnrapere?. skjønt jeg ser potensielle problemer på Canals med US sin som lett kan skyte fra hangarskipet inn mot land..

Lenke til kommentar

.50 cal kan godt gjøre vondt på scout og transport, men de burde ikke være tess på gunshippene.

 

Ok, jeg kjenner ikke til alle kartene, men trodde egen uncap var utenfor combatzone for motstanderlaget.

 

Hmm, pleier jo, men tydeligvis så har noen klart å komme seg til carrier på kharg island og bordet AA gunnen der ettersom de patchet bort muligheten :)

 

Den oppførte seg sikkert som ett fly/heli, dvs. at out of bounds ikke gjelder når man sitter inni... (før patchen mener jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...