Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder.

Tenker du hvis du får en dårlig runde og får mer D enn K så slutter du? hehe

Nope. :p Spør fordi jeg synes det er kjipt om jeg skal miste et par tusen poeng fordi en idiot i kollektivet må restarte routeren uten å si ifra, så jeg dropper ut osv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror du mister alt, bortsett fra at du får én ekstra "quit-count".

 

En av grunnene at jeg prøver å holde meg unna 1000 tickets servere :p

Tror du får poengene om du ikke joiner serveren før runden er ferdig, men ikke sikker.

Lenke til kommentar

Hvis du spørr meg, så er hardcore 10 ganger mere morro en normal, i hvertfall på ps3! Da har i hverfall granater og tanks litt effekt på infanteri, føles mere som bf2;)

 

Men litt teit at det er minimap og at granater lyser opp da, men men, det kan man leve med ;)

Jeg liker ikke hardcore... -.- Fullt av sniper djevler

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Irriterer meg det mappet altså. Alt for dårlig laget.

Feks når du har zoomet så langt inn som det går an, altså standaren du begynner med. Det er ALTFOR nærmt. Og når du zoomer litt ut, så ser du jo plutselig 2/3 av kartet og masse blå og røde prikker som dekker alt. Zoomer du da en gang til ut, ja da ser du hele shiten og hele pakken. Det er jo forsåvidt greit.

 

Men, er ingen mellomting mellom nærmeste zoom, og neste, wtf liksom. Utrolig irriterende når jeg hører "sniper spotted" eller fiende i nærheten, og når jeg da zoomer et hakk ut så er det jo 50 røde prikker og vel så det på kartet :hrm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå begynner dette pisset her skape seg igjen. Random dropouts og timed out møkk. Har funket prikkfritt i en uke, så er det helvete igjen. Går disse random crashene ut over quit statsa? Ser jeg har styggelig høg prosent der gitt...

 

 

Æsjda Mala. Sånt kan vi ikke ha noe av. Kanskje vi kan hjelpe deg litt fra helpdesk BF3

 

 

How to clean the BF3 System cache

Try clearing the cache of the system and the temporary files.

 

1. Double click on "My Computer"

 

2. Double click on the C: drive

 

3. Double click on the "Windows" folder.

 

4. Double click on the "Temp" folder.

 

5. Hold the "CTRL" key and tap the "A" key to select all.

 

6. Tap the "Delete" key on your keyboard and accept the "Are you sure you want to delete these files" prompt.

 

 

 

 

Connection time out

 

Do this on only if you know what you are doing, this is on your own risk and may alter other online/LAN services

 

Here goes:

1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.

2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.

3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".

4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".

5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.

6. SAVE CHANGES

 

This should solve the problem, if it didn't, we'll just have to wait for Dice/EA to fix it.

 

Good Luck!

 

 

 

Sorry for at det står på engelsk :innocent:

Hører også rykter om at det kommer en patch rundt hjørnet?

 

 

 

Har lagt min elsk på USAS med fragshots og C4 - det er ufattlig gøy på inf kart.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...