Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fælt til folk skal overdrive hvor dårlig BF3 er da...Spillet i seg selv er ikke så værst, faktisk veldig bra, men ting som dårlig hitreg, IRNV, flashlight, enkelte ubalanserte våpen, ikke optimale maps osv. bidrar til at spillet som en helhet ikke er episk. Etter 22 timer skal det godt gjøres å ha merket -spesielt- mye til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

" Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list."

 

Dette er så jævla tåplig! Hvorfor kan vi ikke bare lage squads selv som i forige BF? Er jo det samme det hvor mange squads vi har pr. side! :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg G36C, wow for et våpen =)

Gleder meg til jeg får et bedre sikte.

Bedre enn A-91?

Ja, må si jeg liker den bedre enn A-91.

Virker som det er litt mindre rekyl og har flere skudd i magasinet.

 

Husker ikke om A-91 er ment for mer close range, kan ikke sjekke på battlog siden den er nede atm.

 

Endelig funnet noe jeg kan klage på i spillet.

Javelin stemmer jo ikke mot virkelighetens javelin... Djees DICE. Get it right.

 

 

Haha, fantastisk xD

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes A-91 er elendig på lang range? Ser at det er så mange som liker den, men jeg synes den fungerer dårligpå lang rekkevidde.

Den er dog veldig brukbar uten et sikte/scope. Fungerer bra uten.

 

Ang. hvem som kommer til Ticket Hall først på Operation Metro er jo opp til førstemann. Karen som først når Platform burde egentlig løpe videre til Ticket Hall.

Opplever ofte at samtlige stopper på Platform for å få med seg poengene, for så å løpe videre. Da taper du.

 

Det samme gjelder jo det andre laget. At et par stykker løper forbi Cafe og rusher rett til Ticket Hall.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

jeg løper alltid rett til B. men har en følelse av at større deler av det andre laget kommer før resten av mitt når jeg starter på C siden :) men snak om få sekunder.

 

det andre som irriterer meg, som nevnt i tidligere tråder er at folk ikke tør å gå opp trappa til venstre/opp rulletrappa. det kryr stort sett av medics som dør om hverandre og får 12k points av å resse. det skal ikke mer enn et par til som stormer opp, så har en tatt B. har løpt opp to mann før og fått tatt 10+ kills. er ikke noe vits å stå der nede og skyte og forvente at det pusher for de har medics der oppe og hehe.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig MAV godt for? Samler man noe særlig poeng med den? Du kan jo finne ut hvor fiender er, eller hvor noen camper, men du kan jo ikke drepe noen med den. (Hvis du ikke flyr på dem da).

Jeg liker MAV veldig godt.

Den hjelper kanskje ikke akkurat deg så mye, men er vel siktet på å hjelpe hele laget.

 

Du får survilance poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...