Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk ikke det. Han hadde sånn profil forrige gang også tror jeg. Sjekket han rett etter kampen i går, og da var den akkurat sånn. Så den er nok ikke resatt dessverre. Står også at han spiller på PC, men det er vel kanskje by default? Kanskje cheaten gjør så han holdes utenfor BL?

Lenke til kommentar

Herlig! :)

 

Jeg fikk bannet denne karen fra tv2s servere for litt siden. En god og varm følelse....

 

 

Jepp, god følelse det. :) Skjønner ikke at folk gidder å cheate i 94 timer i strekk og bli hatet for det. Jeg har aldri cheatet i BF (og kommer nok aldri til å gjøre det), men har prøvd det i 1.6. Det blir ekstremt fort kjedelig.

 

Edit: Synes de burde vært like streng som Steam. Blir hack oppdaget, er det automatisk permban. Ikke noe stats reset, men ren permban.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Må komme med et innspill i denne K/D-SPM-W/L-debatten. Jeg er 110% overbevist om at hvilke servere man spiller på er alfa og omega. Jeg spiller som regel på norske servere, og sliter med å hevde meg i toppsjiktet. Nå nettopp spilte jeg en runde rush (Damavand Peak) på en fransk server, der det var flere spillere med høy rank. Jeg joinet det angripende laget etter at 4 MCOMs var tatt ut, og jeg fikk best score da runden var over. Enkelt.

 

Har før lagt merke til at nivået kan være heller labert på utenlandske servere...

 

Jeg er likevel enig i at statsen egentlig ikke spiller noen rolle. Jeg spiller fordi det er et fantastisk morsomt spill. Ofte spiller jeg "realistisk" ved at jeg prøver å bevege meg som jeg tror en ekte soldat ville gjort (ut i fra det jeg har lest om militær teori etc, jeg dimmet etter 17 timer selv) -- det fører som regel ikke til så veeeldig mange poeng i BF. :)

Endret av Sencured
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Jeg synes det virker som om det ikke er noen maps som egentlig er store nok for 64 spillere. Ofte med så mange spillere blir det til at de fleste bare løper rundt som en gjeng høner som har fått hodet kuttet av.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder.

Det blir lagret, ja.

 

forresten, hvor er det folk får de der ørnene i dogtagsen sin fra? Er det noe med veteranstatus?

Hvor var det man gjorde det? Hos meg har den av en eller annen grunn bare registrert bc2 og bf3.

Dogtagen man får ved rank Colonel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder.

Det blir lagret, ja.

Men når du disconnecter eller spillet kræsjer, blir det vel ikke lagret? Hvertfall ikke om du joiner serveren igjen.

 

Unlocket flere ting til våpen i en runde tidligere, så ble jeg kastet ut, når jeg joinet en annen server måtte jeg unlocke alt på nytt.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder.

Det blir lagret, ja.

 

forresten, hvor er det folk får de der ørnene i dogtagsen sin fra? Er det noe med veteranstatus?

Hvor var det man gjorde det? Hos meg har den av en eller annen grunn bare registrert bc2 og bf3.

Dogtagen man får ved rank Colonel?

 

nei den ligner ( er fleire i forskjellige farger og litt mindre)

 

Edit: litt offtopic: Sinnsykt frustrerende for oss PS3 brukere at man ikke kan endre OnlineIDen som er Nicket ditt i spilla! Fyttikatta.. Er eg nødt for å slette kontoen? Vil det resultere i tap av bf3 karakteren?

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Herlig! :)

 

Jeg fikk bannet denne karen fra tv2s servere for litt siden. En god og varm følelse....

 

Banner tv2 servere folk da? hehe. folk får jo gjøre som de vil der jo.

Tv2 servere har jo ingen regler virker det som.

Har sendt rapport til DICE/EA angående denne karen.

 

Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder.

Tenker du hvis du får en dårlig runde og får mer D enn K så slutter du? hehe

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...