Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Mine Innlegg oppdaterer seg ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har fungert i kveld/natt, men har trykket på "Marker forum som lest" nok i dag, altså. Får se åssen det er i morgen.

 

edit: Nei æsj, nå er alle markert med new_post.png igjen. Dritt. Kan det ha noe med hvilket skin man bruker? Har prøvd "Diskusjon.no" og "Hardware Dynamisk" men det fungerer ikke på noen av disse.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Låner tråden din litt jeg, siden dette sikkert er spurt om før;

Hvorfor kommer jeg til første innlegg i stedet for siste når jeg besøker tråder som ligger under "mine innlegg"? Før var det vel i minste en knapp ved siden/under som sendte deg rett til siste side?

 

Trykk på dato/klokkeslettet i mine innlegg og du kommer til siste side.

Lenke til kommentar

Hvis jeg bytter pc og går på mine innlegg og trykker på les siste leste post vil de gå på den posten jeg så sist på denne dataen, selv om det ikke var siste post jeg så.

Det samme sliter jeg med også, den husker hva jeg leste sist på den pcen jeg er på. Sykt irriterende når man leser forum fra to forskjellige sider.

 

Tråder jeg ikke har lest i etter at forumet blir oppgradert får jeg første post på.

Lenke til kommentar

Eg kommmer på samme post i f.eks RedCafe hvis eg har vært borte fra pc'en en liten stund. Usikker på om det er det samme om eg ikke har vært borte så lenge. Men eg kommer til samme innlegg, og må scrolle opp, ta "siste" og lete etter første innlegg eg ikke har lest.

 

Det er så utrolig irriterende at det som regel ender med at eg ikke gidder gå gjennom nye innlegg på "mine innlegg"....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...