Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer snart navneskifte til Ateam norway tenker jeg ;)

 

Vi søker nye medarbeidere som ønsker å bidra til en av norskes raskest voksende sider som omhandler distributed computing.

 

Da vi er under etablering vil det i starten ikke kunne gis betaling, men vi satser på at siden kan etter kort tid gi bidragsytere solid tilbake.

 

bare en filosofering...

 

mitt dockwin gjør ikke annet en å klikke for tiden og gi meg feilmeldinger i ett sett så får se om en reinstallering klarer å fikse det.

 

Litt oppdatert java er muligens årsaken? har ikke peil

Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om Stonescream?!?

 

Jeg savner Team Norway forumet...

var bare et dårlig forsøk på å være litt morsom.

 

siden vi har amotor, amac, alinux osv osv... så varer det nok ikke lenge til det kom en evt. ateam Norway side og.

 

altså ingen grunn til panikk eller noe som helst.

Å, jeg smilte og trodde det var en spøk helt til jeg oppfattet det som en slags kontaktannonse. Det hadde heller ikke vært dumt med de økonomiske utsiktene du forespeilet... Eraser har neppe noe imot det :D

Endret av Øyst
Lenke til kommentar

Hi lilbossy!

 

I think the answer to your question lies in the very sad fact that data_brothers has left Team Norway. :( They said that they would quit D2OL some days ago, but I didn't think that they would withdraw all their points as well. The reason they gave for this was that they wanted to focus more on computer hardware instead of distributed computing. The brothers are really into computers ;)

 

Anyway, Team Norway has been going through some changes lately. We have expanded from just doing D2OL to also crunch Seventeen or Bust, Distributed Folding and Folding@home. Team Norway will try to become the Norwegian equivalent to Dutch Power Cows. We also hope to bring as much grief and agony to other DC teams as DPC has done. This may be old news for you, but just in case…

 

We really do appreciate that you make Team Norway an international collaboration, and feel free to post if there is anything else. Have you seen the new web pages? LINK Feel free to post in Team Norway's forum as well. :)

Lenke til kommentar

Warning........ on other forum am the post champ, (but only because my deletes keep up the score) and ummm I do make trouble on the other forum, and if the Irish gets up, give S--t as well. You really really don't want me to do that here. :)

 

Sorry the Data Brothers left. Thanks for making me feel welcome! :thumbup:

Endret av lilbossy
Lenke til kommentar

Hei har denne klienten på 2 maskiner,

den ene er en dual Xeon 1.4, og en PIII 800.

Dual maskinen kjører jeg 2 klienter på.

De løser flere hver dag, men jeg kan ikke se at jeg får flere poeng iht. den statistikken på websiden..

 

Er meldt inn i Team Norway på begge maskinene.

 

Hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Warning........ on other forum am the post champ, (but only because my deletes keep up the score) and ummm  I do make trouble on the other forum, and if the Irish gets up, give S--t as well.  You really really don't want me to do that here.  :)

 

Sorry the Data Brothers left.  Thanks for making me feel welcome! :thumbup:

Hmmm.... What scares others might get us involved you know. And then suddenly everyone else might get scared :) Whatever the Irish might get up we can handle, ok?! ;)

 

Take care, and thank your for your contribution to our team :)

 

What other forum btw??? Hmmm.... I never should have left you alone with them :hmm:

Lenke til kommentar
Hei har denne klienten på 2 maskiner,

den ene er en dual Xeon 1.4, og en PIII 800.

Dual maskinen kjører jeg 2 klienter på.

De løser flere hver dag, men jeg kan ikke se at jeg får flere poeng iht. den statistikken på websiden..

 

Er meldt inn i Team Norway på begge maskinene.

 

Hva kan være feil?

Hei!

 

Det finnes en bug i D2OL som fører til at man tilsynelatende produserer resultat i høy hastighet, men det er ikke reelle resultat og dermed kommer de ikke med på statistikken.

 

Denne feilen kommer ofte i forbindelse med java-versjoner utenom den som D2OL distribueres med. Hvordan installerte du D2OL, og installerte du versjonen med eller uten java?

Lenke til kommentar
Hei har denne klienten på 2 maskiner,

den ene er en dual Xeon 1.4, og en PIII 800.

Dual maskinen kjører jeg 2 klienter på.

De løser flere hver dag, men jeg kan ikke se at jeg får flere poeng iht. den statistikken på websiden..

 

Er meldt inn i Team Norway på begge maskinene.

 

Hva kan være feil?

Hei!

 

Det finnes en bug i D2OL som fører til at man tilsynelatende produserer resultat i høy hastighet, men det er ikke reelle resultat og dermed kommer de ikke med på statistikken.

 

Denne feilen kommer ofte i forbindelse med java-versjoner utenom den som D2OL distribueres med. Hvordan installerte du D2OL, og installerte du versjonen med eller uten java?

Vel... Jeg hadde en maskin som var satt til litt for "høy" klokking, dette medførte at D2OL produserte 120kandidater i timen (noe som er litt mistenkelig for en duron 1600 :p ). Mitt råd kan være å sjekke bios instillinger.

Lenke til kommentar

jeg får slike feil som under nå hele tiden. Nesten hver gang programmet er ferdig med en node kommer det slike feilmeldinger.

 

Har forsøkt å avinstallere både java og selve d2ol programmet, men neida...

 

Kan det være pga at jeg har nyeste java sdk osv installert?

 

har også .net framework og slikt inne for .NET + både apache og IIS om det skulle ha noen betydning

 

kommer gjerne 5 slike vinduer etter hverandre før det er stille en liten stund.

feil1.gif

feil2.gif

feil3.gif

 

fryktelig irriterende

 

Edit til posten under: nei ingen overklokking og minnet på rolige innstillinger og.

 

*fortsetter å klikke bort feilmeldinger* :cry:

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Stonescream: Hvilken prosessor kjører du på? Har opplevd lignende på en Intel HT, men jeg jeg vet ikke hvorfor dette skjer.

har også .net framework og slikt inne for .NET + både apache og IIS om det skulle ha noen betydning

Dette skulle ikke ha noe å si, kjører et slikt oppsett selv, men med apache tomcat.

 

Om du har Java SDK'en inne kunne du jo prøve å kjøre d2ol mot denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...